Kryon v Seattlu 3

11.09.2022 19:34

Kryon v Seattlu - 3


Tento Kryonův živý channeling přijal Lee Carroll v Seattlu, WA, 11. září 2022

Zdravím vás, drazí, já jsem Kryon z magnetické služby.

Všechny vás samozřejmě vnímám (jsem si vás vědom); a když to říkám, myslím tím, že jsem zamilovaný do vás všech.

Chci mluvit o lásce. Nebude to channeling napěchovaný novými informacemi. Bude plný dobrých informací. Včera jsem vám předal informace, které byly dost náročné na porozumění, neboť lidská bytost se nepodílí na multidimenzionálním vědomí. Existuje tady pochopitelně omezení v tom, jak „vysoko“ můžete myslet, podobně jako u savců na vaší planetě. Toto vše se mění díky napojení, které máte se svou duší.

Když začnete navazovat to spojení, kterému vás teď učíme, cokoli je možné. Mistři kráčející po této planetě toto spojení měli a vy jste viděli, co dokázali. Kráčeli po této planetě, takže jste mohli vidět, jak dělají tyto věci a pochopit, že člověk toho může dosáhnout, že má právo a rodovou linii na to, aby byl součástí toho, co nazýváte Bohem. Všechno vám bylo ukázáno tak, aby až přijde jednou čas jako je dnes, abyste to mohli udělat anebo alespoň prozkoumat.

Jaká je pro vás další úroveň, pokud tomu tak chcete říkat, vědomí? Dám tomu jméno: Pochopení. Ne dělání, ale pochopení; protože jakmile začnete chápat, co je možné a co mění věci – tuto neuvědomovanou pravdu – stane se to klíčem k dělání, dosahování a všem dalším věcem, o které žádáte.

Seděli jste někdy jen tak a byli milováni beze slov? Možná s rozpřaženýma rukama nebo s jednou rukou nataženou k nebi, jako byste říkali: „Drahý Duchu, miluj mě.“ Většina z vás asi ne. Myslíte na ty, co meditují, a mnoho z nich dosáhlo nádherného stavu blaženosti, když si jen tak sedli a přemýšleli o velkých věcech, o bytí součástí přírody. Ale v tom všem, kolik z nich si myslíte, že jen sedí a nechá se milovat? Možná je to pro vás nový koncept, ale je načase.

Co kdybyste řekli svým malým dětem: „Chci, abyste chvilku tiše seděli a jen roztáhli paže. A já se posadím s vámi, roztáhnu ruce a chci, abyste cítili mou lásku k vám. Lásku. Lásku. Lásku. Prociťte to, děti. Láska. Láska. Láska. Takhle vás maminka miluje.“ A uděláte to a začnete s tím brzy a oni budou mít láskyplná sezení bez doteků, jen  budou cítit lásku matky k dítěti.

A časem to postoupí k tomu, že si zvyknete na každodenní pocit lásky od Stvořitele. Tolik věcí se vyjasní, pokud to budete dělat denně. I kdybyste to dělali jen na pár okamžiků denně; a řeknu vám, co se možná stane.

Jsou tady tací, kteří svádějí vnitřní bitvy, kteří jsou velmi vědomí a probuzení ohledně věcí Ducha, kteří vědí, jak věci fungují, kteří mají víru, že jsou skutečně částí Boha – a přece zápasí. A ten boj je stále stejný: strach, úzkost, možná neschopnost navázat spojení s buněčnou strukturou těla. A to vše díky tomu, co je v nich naprogramováno od narození, totiž že nemají schopnost takové věci dělat. Možná řeknete, že v těle je něco, co protestuje, když to zkoušíte. Ty námitky pocházejí z režimu přežití. Je to divné, že nemůžete udělat věci, které by mohly prospět vašemu zdraví kvůli něčemu ve vašem těle, co chce, abyste přežili jiným způsobem, založeným na naprogramování, které máte od narození. Nedělej to. Je to pošetilé. Ničemu to nepomůže. To jsou dialogy, které se opakují ve vašem těle pořád dokola a které vám brání dělat všechny ty velkolepé, zázračné věci, kterých jste schopni.

Takže, proč s tím přicházím? Protože existuje řešení a vypadá velice jednoduše. Věříte, že vás Stvořitel miluje? Asi řeknete „Ano, o tom není pochyb.“ Nakolik tomu věříte? Posadili byste se a jen tak na chvíli cítili tu lásku tak silně, že byste cítili mrazení? Nebo byste třeba mohli zvednout ruku a dovolávat se lásky se slovy: „Udělej to teď. Jsem připraven.“ Co by se stalo?

Rodiče, rád bych vás na okamžik přemístil do bodu, kdy vaše děti už vyrostly. Pořád to jsou mladí lidé. A vydají se na výlet na druhý konec světa. Řekněme, že si to užívají a něco se stane. A najednou jsou v průšvihu a mají strach. A kdyby byli součástí rodiny, která roztáhne paže a cítí lásku, zavolali by vám a řekli: „Mami, teď zvednu ruku. Pošleš mi trochu lásky?“

Zeptám se tě, maminko. Řekla bys: „Teď zrovna nemůžu, mám něco na sporáku. Teď se to nehodí, mám schůzku.“ Nechaly byste všeho a nalily co nejvíc lásky někomu, svému dítěti, které má problém a žádá o ni a zvedá ruku? Mám vám dát odpověď? V okamžiku byste to udělali a dělali byste to tak dlouho, jak by bylo potřeba.

Máte k dispozici univerzální zdroj lásky a jediné, co musíte udělat, je pustit kohoutek. Univerzální zdroj lásky, který je vaší součástí, který vás zná, ale vy máte svobodnou volbu to udělat nebo ne. A tolik z vás na to ještě nepřišlo. Můžete se posadit, zvednou ruku a říci: „Duchu, chci abys to do mě nalil; otevři ten kohoutek a nalij do mě takovou lásku, která vymaže to naprogramování a umožní mi pochopit, že je to moje právo a má rodová linie anulovat všechnu negativitu, která mi brání dělat to, co mám, pomoci si, mluvit se svými buňkami a překonat strach.“ A nato do vás vstoupí téměř nadpřirozený zdroj, který vás naplní takovým klidem, kdy se zdá, že nic není důležité.

A vy tam sedíte a vstřebáváte a vstřebáváte a začínáte se cítit jinak. Vždy je to dostupné, vždy bylo. Kdo to učí? A odpověď zní – více a více lidí. Říká se tomu láskyplné napojení. A budeme o tom mluvit víc.

Je to rozvinutá myšlenka, kterou nenajdete v organizovaném náboženství, vážně ne. Tam musíte vždycky překonat nějakou bariéru. Má ji skoro každý systém. Ta bariéra je umělá, vytvořil ji člověk. Vymažte tu myšlenku na ni. A možná až budete sedět sami, dejte se do toho – dotkněte se tváře Boha a řekněte: Teď to potřebuju. Dějí se mi věci. Potřebuju to.“ A nechte to do vás proudit tak jako nikdy předtím, protože jste si o to řekli.

Je tady Bůh, Duch, Stvořitel, podobně jako jste vy se svými dětmi, který čeká na vaši svobodnou volbu, na to, až metaforicky zvednete telefon a zavoláte a řeknete: „Natáhni se ke mně. Chci to teď. Pomoz mi.“ A nikdy se nedočkáte odpovědi: „Ne, teď nemám čas.Obdržíte to s takovou silou, že budete vědět, že mám pravdu; mám pravdu a vy už nikdy nebudete stejní, protože to můžete dělat každý den. Pobízím vás, dělejte to každý den. Vybízím vás, dělejte to, i když se nic neděje, jen proto, abyste se naplnili mírem. Tak, abyste mohli ráno vstát, usmát se a říct: Ať už dnešek přinese cokoli, mám lásku Ducha a můžu dělat tyto věci, protože je to moje linie, jsem součástí všeho, co je.

Když se podívám na vás všechny, vše, co vidím, je láska. Znám tady každičkou duši. Vím, čím jste prošli – nejen v tomto životě, ale i v minulosti. Kdyby to šlo, pověděl bych vám o tom, že andělé pláčou radostí nad tím, co se děje na této planetě, ačkoli vám to připadá strašné; neboť oni to viděli už dříve – počátek světla.

Já jsem Kryon zamilovaný do lidstva. A tak to je .

Kryon 

Zdroj: www.kryon.com  –  Kryon channeling  - MP3 - min. 12:22

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Iva M. (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Další zprávy a informace od Kryona, Leeho Carrolla i českého překladatelského Kryonova týmu naleznete na naší facebookové stránce KRYON česky  Budeme rádi, když se k nám připojíte.

Kryonovy knihy

O všech těchto skutečnostech, o všem, co je, a co tvoří lidský život, člověka či celé lidské společnosti, ve všech oblastech života, i v návaznosti na spojitost s životem Vesmíru, Galaxie, o tom všem Kryon láskyplně a otevřeně hovoří ve svých poselstvích, ale i také ve svých knihách, které prostřednictvím Leeho Carrolla uvádí na scéně lidského života s cílem napomoct ve vzestupu života planety a člověka do vyšší úrovně.

Informace o Kryonových knihách, vč. informací o možnostech pořízení naleznete v e-shopu Kryonových knih ZDE a na našem webu  ZDE