Kryonův příchod a odchod

03.11.2012 21:05

 

 

Otázka: V jedné z Kryonových prvních knih se myslím říká, že jeho práce bude skončena v roce 2002. Kryon by měl odejít, ale ostatní s námi zůstanou a budou pomáhat. Je to stále pravda?Chtěla jsem se připojit ke Kryonově plavbě v roce 2003. Pracovala jsem na hlubokém očištění mých dluhů, aby se tento můj sen mohl uskutečnit. Cítila bych se velmi špatně, pokud bych zmeškala šanci vyskytovat se v přítomnosti jeho energie a slyšet ho hovořit.  


Odpověď: Jak jsme channelovali již téměř před rokem, Kryonova svita (doprovod), která měla na starosti změnu mřížky, odejde na konci roku 2002. „Já Jsem“ Kryona zůstane do konce Lidstva. Říkali jsme vám v roce 1989, že tu vždy byl. Proto ti, kteří si myslí, že jsme přišli v roce 1989 by si měli položit otázku, jak by bylo možné, abychom „přišli“ v roce 1989, když jsme tu vždy byli? Odpověď je, že SKUPINA MĚNÍCÍ MŘÍŽKU přišla v roce 1989 a odejde v roce 2002. Poté, co byly spirituální aspekty mřížky v roce 2002 dokončeny, channelovali jsme také informaci, že Kryonova „skutečná“ práce začíná v roce pětky (2003).  

 

Přeložila Marie Kuchařová