L.M.: Vaše reakce na knihu

03.06.2014 21:38

Již víc jak měsíc je v prodeji kniha "Kryon - 12 vrstev DNA", o jejíž vydání jsme se zasadili. Knihu jsme vám již představili a nyní bych vás také rád po té době informoval, jak se kniha "chytla". A musím říct, že máme velkou radost z toho, jak je kniha přijímána. První náklad byl již prakticky rozebrán a v nejbližších dnech se připravuje dotisk ve stejném  objemu. Reakce čtenářů, kteří si knihu koupili, jsou sice slovně různé, ale vyjádřením pocitů a názorů v drtivé většině obdobné, ne-li stejné. Prostě lidé jsou nadšení. Často se objevuje: "Knihu jsem právě dočetl/a a začínám znovu. Je v ní tolik moudra a tolik zásadních informací, že to nelze vstřebat napoprvé". Jiní lidé v nadšení objednávají další výtisky pro své přátele, jiní své přátele informují. Tady drobná ukázka z mailů:

"... moc mě potěšilo, že zcela zapadla do mého vidění světa a v některých případech jsem zažila ten úžasný pocit poznání ´aha, tak takhle to tedy je´..."
"...je to skvěle podané objasnění celistvosti a funkčnosti naší DNA. A nejen toho. Lee s Kryonem věci vysvětlují v kontextu lidského života a tak jsem při četbě narazila na několik odpovědí, mně jak šitých na míru, na mé problémy..."
"...kniha je úžasná a mohl jsem to popsat hned při objednávce! Věděl jsem, respektive cítil, oč jde hned a proto si objednávám ještě jeden kus. Knihu jsem doporučil hned několika lidem, u kterých jsem cítil, že je pro ně..."
"...tak hlásím kniha dočtena a zážitek úžasný... krásné a zároveň někdy těžké pro mé lineární myšlení... určitě si ji přečtu vícekrát... podvědomě je to vše jasné..."


Je pravda, že takto reaguje drtivá většina. Je pochopitelně i pár lidí, kteří reagují vlažně. Nevyjadřují až takové nadšení. Sice se vyjádří pozitivně, ale není v tom to "cosi", říkají: "Jo dobrý, ale nechytlo mě to až tak, že bych to četla v kuse, na jeden zátah..." apod. Což může být, proč ne, nejsme všichni stejní. A těší mě, že nepřišel jediný mail, který by knihu kritizoval, či by pisatel/ka psal/a, že lituje, že si ji koupil/a.  A pochopitelně, se množí dotazy, které se ptají, zda a kdy (když ano) se počítá s dalšími Kryonovými knihami. Mohu odpovědět, že ano, počítá se s další knihou a když to dobře půjde, tak ještě letos.