Listopad 2020

02.02.2021 19:50

Kryonovy „Marshmallow Messages“ – listopad 2020

 

09.11. 2020

VAŠE SLIBY BOHU

Možná jste to nevěděli, ale my jsme zde, abychom vám řekli, že sliby dané Bohu si nesete z jednoho života do druhého. Věděli jste to? Nyní dovolte, abych se vás zeptal, šamani: kolik z vás složilo slib chudoby? Kolik z vás slíbilo, že budete sami? Chcete vědět, proč vztahy mezi lidmi nefungují? Protože jste se cítili vinni pokaždé, když fungovaly! Uvnitř vás je slib, který vám připomíná, že musíte zůstat v celibátu, abyste mohli uctívat Boha! Ale tyto starodávné sliby se na vás lepí jako zbytky ve vašem nitru a vy s nimi bojujete den co den, dokonce i v nové energii.

Možná je načase je odložit. Dáváme vám tuto informaci, abyste tiše, na své židli či později doma, mohli zauvažovat o odložení těchto slibů staré energie – budete-li chtít. Mohli byste říci toto: Drahý Duchu, odkládám sliby staré energie. Zasloužím si mít hojnost, být milován, být s těmi, kteří mne milují; zasloužím si nový začátek. Zasloužím si být součástí řešení nové energie, která změní tuto zemi. Vzpomeňte si na tento duchovní axiom: nejprve se postarejte o sebe… pak se změní věci kolem vás.

~ Kryon prostřednictvím Lee Carrolla ~

- z Kryonovy Knihy Devět – Nový začátek -

 

15. 11. 2020

MATOUCÍ DOBA

Pro pracovníky světla je tato doba více matoucí, než kdy dříve. Dokážete si představit, že jste 20 či 30 let ve stabilním domově? Je vám tam příjemně a vše jste si tam vyřešili. Nyní vám říkáme, že ten dům se musí změnit. Musí být stržen. Základy musí být zcela očištěny. Nová malta nebude držet, pokud nebude mít integritu. Nový dům musí být znovu vybudován. Má metaforické jméno a my jsme ho nazvali „Nový Jeruzalém“ – začátek nové éry řešení a míru na Zemi.

Takže, drazí lidé, zatímco zde sedíte na této židli, říkáme vám, že ty nejméně důležité problémy ve vašem životě, když je porovnáte s ostatními, jsou poklady připravené k objevení. Jsou to příležitosti, jak pomoci planetě. Nejsou vám dány jako reakce na to, že byste něco udělali špatně, ale spíše jsou vám dány jako práceněco, pro co jste dali svolení, když jste řekli: Chci přijít na Zemi v bodě přechodu. Chci být součástí nového paradigmatu změny. Chci pracovat a být součástí nového uspořádání pro lidstvo.“ A pochopitelně jste tu.

~ Kryon prostřednictvím Lee Carrolla ~

- z Kryonovy Knihy Deset – Nové uspořádání -

 

22. 11. 2020

JÁ JSEM TO JÁ JSEM

EHYEH ASHER EHYEH je hebrejské jméno Boží, které jsme zvolili pro tuto vrstvu (Šest). Toto speciální jméno je veliké, protože jeho význam je Já jsem to já jsem.“ Mnoho z vás tuto frázi slyšelo již dříve. Je posvátná v mnoha duchovních systémech. Váže se k ní příběh. Když se Mojžíš zeptal: Kdo je tam?“ Bůh mu odpověděl právě touto větou. Co to doopravdy znamená? Zdá se to být hádanka. Ve skutečnosti ale není. To jen v jiných jazycích než v hebrejštině to má legrační syntax. Další význam je: Budu, kým budu. I nad tímto prohlášením si možná lámete hlavu. Přemýšlejte o tom tedy takto: „JÁ JSEM“ znamená toto je mé jméno;BUDU“ znamená, že existuji navždy. Tím tedy dostáváte celou větu: „Já jsem Bůh a vždy budu!“ To je energie Vyššího Já, toho od Stvořitele, protože je to Boží část každé lidské bytosti. Je to portál pro komunikaci s Bohem.

~ Kryon prostřednictvím Lee Carrolla ~

- z Kryonovy Knihy Dvanáct – Dvanáct vrstev DNA –

 

 

 

30. 11. 2020

Z ČEHO MÁTE STRACH? ČÍSLO DVĚ - EGO

 

„No, Kryone, o to si nemusíš dělat starosti. To jsem vyřešil před lety. Mé ego je vyrovnané. Jsem pracovník světla a o svém egu vím.“ Vážně? Dovolte, abych se na něco zeptal. Když jste pohromadě s ostatními pracovníky světla, o čem se bavíte? Sedíte a posloucháte? Jste zaujati krásou toho, co mohou říci, nebo mluvíte o tom, co děláte vy a jak pomáháte planetě? Mluvíte o tom, jak na sobě pracujete, a o svých procesech? To je forma ega,  drazí, pokud to nevíte. Možná jste pyšní na to, čeho jste dosáhli v metafyzické práci na sobě samých. Dovolte, abych vám pověděl tajemství. Pokud už jste vážně dokončili práci na sobě, nikdy to nemusíte říct živé duši! Uvidí to ve vaší moudrosti a klidném tichu.

~ Kryon prostřednictvím Lee Carrolla ~

- z Kryonovy Knihy Třináct – Rekalibrace lidstva