Martina T.

14.01.2015 00:19

Milá Maruško, 

 

 

po přečtení lednového Kryona, kde jsou popsány příběhy a zkušenosti s neutrálním implantátem, mám víc a víc pocit, že jsem tuto zkušenost také prožila (teď 2.1.2015), aniž bych o ni ale vědomě žádala :-).

Celé to začalo hned po půlnoci na Silvestra, kdy mi volala má milovaná Duše, že se musíme rozloučit...na to jsem byla už připravená, takže jsem to zvládala celkem hravě :-). A právě 2.1.2015 mi ráno přišel mail od mého kamaráda, též velkého příznivce Kryona, o neutrálním implantátu. Začla jsem článek číst, ale nedočetla, vzala jsem však informace na vědomí... Později odpoledne se stala situace, která mi díky podivnému načasování a neúplným informacím, spustila něco, o čem se mi ani ve snu nezdálo... Situace se týkala právě té mé milované Duše (muže, kterého jsem potkala na Velikonoce, okamžitě ho "poznala" - jeho Duši ...a sblížila nás také jeho diagnóza roztroušené sklerózy) a mé kamarádky a spustila v "návodu" popsanou turbulenci vztahovou skrze nesmírný pocit zklamání a zrady. A to se mi už dávno nestává. Den a půl jsem pak probrečela, druhý den jsem nemohla ani vstát z postele, jen jsem ležela, oči přivřené, dýchala jak v meditaci a potoky slz proudily. Přišlo mi, že situace byla jen spouštěčem něčeho mnohem hlubšího a zásadního...věděla jsem uvnitř, že se děje to nejlepší, ale nebylo tím v tu chvíli vůbec lehké projít. Cítila jsem se nesmírně opuštěná, bolavá v srdci a hlavně v hlavě. Večer jsem už nevěděla kudy kam a zavolala tomu svému Kryonovskému kamarádovi, který "vidí" energie, kvantová pole atd., aby se na mě podíval....říkal, že skrze mou hlavu jde obrovský, světelný vír z Vesmíru a působí očistně i na lidi kolem mě, které též viděl...říkal, že se čistí rodové linie moje i té mé Duše a to do minulosti i dopředu...a že to nikdy neviděl...ale že by to mělo během noci povolit. Vůbec mi nešlo usnout, jen ležet a "být". Později v noci jsem přece jen usnula a vzbudila se ve 4 ráno, vstala, bylo mi už fajn, otevřela notebook a dočetla si Kryona o tom, jak probíhá a jak poznám neutrální implantát ;-) ... Byla jsem udivená, kolik společných bodů jsem tam našla... Na nikoho se nezlobím, vše již odplulo a vztahy se uzdravily :-).
 
Děkuji za Tvou úžasnou práci pro nás všechny, Maruško! :-)
S láskou Marti*