Předmluva překladatelky

25.09.2019 22:22

Tuto předmluvu jsem psala už před několika měsíci. Mezitím Amber Mele´ha Wolf opravdu dorazila do Prahy a to i s kolegou, se kterým dostali nový úkol - vytvořit v rámci probouzení Lemuřanů a Lemuřanek rovnováhu. A tak jako loni u nás poprvé muži dostali hlas při obřadu uctění, letos měli část svého programu paralelně se ženami (ve vedlejší místnosti), kam jim Mele´ha šla channelovat Hvězdné matky. A tak jako Lee nesmí být přítomen svým vědomím channelingu pro Lemurijské sesterstvo, i Hvězdné matky požádaly Mele´ha, aby při channelingu channelovala pro muže a přitom svým vědomím "ustoupila stranou". V závěrečné fázi jsme odstranili nejen symbolickou, ale i fyzickou zeď mezi námi a zbytek programu byl již společný - včetně dvou nádherných obřadů vzájemného uctění, který pro mnohé z nás byl nevýslovně krásný a silný... Perlou pro mne je, že se na nedělní program přihlásilo 71 žen a 17 mužů (zrcadlová čísla), což dohromady vytváří nádherné Mistrovské číslo 88 <3 - a že náš organizátorský český tým čítal SEDM žen!!! Synchronicity nebraly konce.

 

A ano, to vše je stále jen počátek... Nyní již ale ke slibované předmluvě:

 

 

Předmluva překladatelky

 

Když jsem v roce 2014 poprvé slyšela Kryonovy channeling pro lemurijské sesterstvo, cítila jsem mrazení po celém těle a byla jsem nadšená, ale domnívala jsem se, že jsou to zprávy určené jen pro několik málo žen… Jak ale plynul čas, přišel mi impulz, abych je začala překládat a zveřejňovat, dokonce jsem vytvořila speciální web lemurijského sesterstva v češtině (www.lemurijske-sesterstvo.webnode.cz). Od té doby uplynuly asi tři roky. Během té doby začalo být zřejmé, že žen (i mužů), kteří vnímají volání Lemurie, jsou jen v Čechách a na Slovensku stovky, a sesterstvo si začalo žít vlastním životem – přeložili jsme během té doby 66 channelingů (v době překladu této knihy), uspořádali jedno menší ženské setkání a v roce 2018 mezi nás zavítala i Amber Mele´ha Wolf, abychom ve společnosti více než stovky žen probouzeli lemurijskou bohyni v nás. V roce 2019 se k nám chystá znovu – tentokrát prezentovat nejen výhradně pro lemurijské sesterstvo, ale jeden den strávíme společně i ve smíšeném kruhu mužů a žen. Channelingy a setkáními to však nekončí. Léčebné kódy v podobě karet od Amber si našly již stovky majitelů a neustále od vás dostávám zprávy, jak moc spojení s lemurijským sesterstvem mění váš život…

 

A pak se stalo něco, co už jsem dlouho cítila a na co jste se nás několikrát psali – Monika mi při soukromém setkání prozradila, že společně s Amber chystají vydat tuto báječnou knihu. Vlastně ji dokončila krátce po Kryonově první akci v Praze. Byla jsem nadšená. A když jsem uviděla tu nádhernou obálku, zatajil se mi dech… Už jen ta samotná vypráví nádherný příběh beze slov, který se dotýká samotné vaší podstaty. Kromě ní jsou tu ale také Kryonovy speciální channelingy i odpovědi na Moničiny otázky, speciální kapitola od Amber i příběh od havajské kněžky a víc…

 

Chvíli to trvalo, ale já už pochopila, že téma Lemurie není jen pro hrstku žen… Pokud si vás přitáhla, je jisté, že je zde zpráva i pro vás – ať už jste žena či muž. Dost možná zjistíte, že některé vaše zvyky a způsob, jakým žijete a ostatní jej považovali za divný či dokonce „nepřirozený“ (a to i v rámci duchovně smýšlejících lidí), je jen přirozeným návratem k samotným kořenům. Třeba i vám potečou po tváři slzy, jak si během čtení těchto řádek budete „vzpomínat“ na Lemurii – nejspíš to nebudou vzpomínky, jako když se díváte na nějaký film, ale tam někde uvnitř budete vědět: „Ano, to jsem zažil/a, takhle to bylo. Toto je o mně!“ Vzpomínáním to ale nekončí. Tato kniha nám připomíná, co bylo na samotném počátku, kdy nás vyučovaly hvězdné matky – to učení však nebylo jen pro tehdejší dobu. Mnohé z toho nám tehdy nejspíš ani nedávalo smysl – to proto, že to bylo určeno pro současnost! A tak jsme zde a připomínáme si počátky, abychom uzavřeli kruh a aby se to v nás mohlo probudit...

 

A víte, co mám na lemurijském sesterstvu a tomto učení nejradši? Že se to probouzí naprosto přirozeně – možná s pomocí přečtení těchto řádek a použitím oněch léčebných kódů, ale dál už nějak „samo“ – jen vyjádříte záměr a věci se začnou dít, jakmile pro ně nastane vhodný čas a místo. Ve svém každodenním životě začínáte vidět účinky na sobě, na svém přístupu – probouzí se ve vás moudrost a vy víte, jak věci řešit, jak pomoci druhým… a tak den za dnem probouzíte hvězdnou moudrost tak přirozeným způsobem, že ve svém okolí nevyvoláváte znepokojení, ale spíše klid, vděčnost a touhu po tom, aby i oni mohli žít takový život jako vy… plný klidu, radosti, vyrovnanosti, lásky, soucitu a moudrosti.

 

To, co dosud Kryon pro sesterstvo channeloval, je však teprve počátkem. Je před námi ještě velké dobrodružství a mnoho nových odhalení. Proto doufám a věřím, že tato kniha bude mít své pokračování. Prozatím si užijte tato nádherná slova i to, co je „mezi řádky“, a na viděnou zase u nějaké příští knihy.

 

Marie Kuchařová