Strach z Boha

07.12.2022 19:34

 

Strach z Boha  

Tento živý channeling Kryona byl přijat a streamován Leem Carrollem

v rámci Léčivé středy/Healing Wednesday, 7. prosince 2022

Zdravím vás, drazí, já jsem Kryon z magnetické služby.

Jen chci připomenout, že všechna poselství, která vám předám v tomto programu, všechny tyto channelingy budou k dispozici každému zdarma na webových stránkách mého partnera.

Tento měsíc chci zahájit další sérii. Možná bude znít podobně jako jedna série, kterou jsme už předali v r. 2021. Tehdy jsme vám dali určitá vysvětlení týkající se čtyř tváří strachu (leden 2021 – pozn. překl.). Tento měsíc budeme také mluvit o čtyřech druzích strachu. Tyto channelingy týkající se strachů jsou však, řekl bych, mimořádné praktické v tom, že je prožíváte právě teď. Nejsou ani tak ezoterické, ani tak obecné jako ty, které jsme vám předali dříve. Jsou to strachy, zasahující hluboce a emocionálně. 

První z těch čtyř strachů, jimiž se budeme zabývat, je kontroverzní. Možná řeknete: „Co je na tom kontroverzního?“ A jiní řeknou: „Tomu ani nevěřím, jak můžeš něco takového říkat?“ Protože vaše vědomí a to, co očekáváte, co si myslíte a co vám bylo řečeno, ovlivní to, jak tento konkrétní strach přijímáte.

Toto konkrétní poselství nebo tyto instrukce se budou týkat určitých oblastí. Dalo by se říct, že odrážejí velký smutek týkající se toho, co jste se na této planetě učili a jak jste vnímali Tvořivý zdroj. Kým pro vás je Bůh? Co vám bylo řečeno o tom, kdo je Bůh? Je to vůbec správné slovo? Je Stvořitel všeho, co existuje, někým, koho je třeba se bát? No, to vám bylo řečeno. Takže to je ten první strach, o kterém chci promluvit, jenž lidé pociťují a jenž stojí v cestě lásce, soucitu, uzdravení a životu. Je to strach z Boha. Co vám bylo řečeno?

Nejprve uvedu scénář, který jsem už tolikrát dříve zmiňoval, ale teď to bude možná poprvé, kdy jej uslyšíte. Bůh nemá lidské vědomí. Jak definujete to, co je čistá láska, která obklopuje vše, co je, která je bezpodmínečná? Bůh vás miluje natolik, že vás zná jménem. Jste součástí Tvořivého zdroje, protože vaše duše byla Bohem stvořena a je věčná. Bůh vás tak moc miluje, že jste součástí toho všeho. A pak přijdete na Zem a po eony času se lidé v nízké energii rozhodli, že Bůh je určitým způsobem jako člověk – určitým způsobem. Mohli byste namítnout, že to je šílené, žádný člověk nikdy neřekl, že by Bůh byl jako člověk. Ale ano, řekli. Pokaždé, když jste si vytvářeli doktrínu rozhněvaného a pomstychtivého Boha a měli jste i pravidla trestů. Jako by to byl nějaký lidský otec, drazí, ale tím přece Tvůrce vesmíru není! Myslím, že jste to špatně pochopili.

V energii stvoření se začíná tím, co je na úrovni mateřské školky, pak to přerůstá v první, druhý a třetí stupeň, a stejně tak je to s energií. Takže by se dalo očekávat, že se něco podobného stane i na této planetě, ale nikdy se to nezlepšilo. Dokonce i dnes chodíte na místa, kde říkáte: Bůh je láska. A (zároveň), že vás Bůh potrestá, pokud se nebudete chovat správně, nebudete dělat to či ono. Mimochodem, udělali jste něco, o čem jste před tisíci lety ani nevěděli, že za to budete potrestáni. A tak to jde dál a dál a dál. Opravdu si myslíte, že by vás mohl Tvůrce vesmíru, jenž je definován jako láska a soucit, trestat? Jak příhodné, že vám někteří tvrdí, že máte jen jeden život, který žijete, a že by měl být dobrý, protože jinak bude vaše duše na jeho konci podrobena trýznění. A tato muka máte vyobrazena v kostelích, takže všechny děti se na to mohou dívat. Víte, že mám pravdu, že jsem si to nevymyslel.

Strach z Boha. Jste naprogramovaní ke strachu z Boha. Je to obrovský strach. Co s tím uděláte? Můj partner to měl stejné, a tak si začal klást otázky, na které se hned ptal. Musíte se však umět (správně) zeptat. „Drahý Bože, drahý Duchu, věřím v Tebe. Vždy mi říkali, že jsi skutečný. Miluji tě. Je možné, že mi o tobě nevyprávěli správně? Je možné, že je v tom větší příběh, o němž se lidstvo právě začíná učit? Je možné, že jsi tak nádherný, úžasný a velkolepý? Nemusím uctívat to, čím jsi, protože jsi součástí mé duše, že jsi tak nádherný, tak úžasný a tak dobrý, že nikdy nebudeš trestat nebo se hněvat nebo cokoli jiného z těch věcí, jež jsou lidské povahy a jež jsou připisovány Tvořivému zdroji? Je to možné?“

Téměř ihned byl můj partner zaplaven láskou, kterou jsem mu předal, aby mu ukázala, že tu něco je. Co když, drazí, vám opravdu nikdy neříkali pravdu? Není to žádná konspirace, je to proto, že pravda se teď začala prostě vyjevovat v mnohem lepším světle než ve starší energii, kdy byla tím nejlepším, co měli. Ty doktríny, které jste se možná učili a byli jimi programováni, byly tím nejlepším, co měli.  Když se podíváte na starověké národy, nebo třeba i na Řeky – už jsem o tom dřív mluvil – vytvořili si dysfunkční bohy. Takže na tom byli jako vy. Byl to precedens, pokud jste to zaznamenali. Začali jste to trochu studovat a uvědomovat si, že celá ta hierarchie kolem myšlenky Boha dělajícího to či ono, vyžadujícího to či ono, uctívaného a pak trestajícího a posílajícího vaše duše na strašné místo s padlým andělem, že to všechno je jen alegorie. Je to příběh a je to lidský příběh, není božský ani skutečný. A přitom vás to učili po celý váš život, takže jste se Boha pochopitelně báli. Není třeba se bát Tvůrce vesmíru, který vás tak hluboce miluje. Stvořitel tohoto vesmíru vás nesmírně miluje, je součástí vaší duše, veškeré vaší energie, je s vámi propojen a čeká, aby vám předal a učil vás soucitu, laskavosti, kráse.

Pojďme si společně udělat jedno cvičení. Pokud to chcete pociťovat, vyzývám vás, abyste si položili ruku na srdce. Pokud chcete pochopit víc, povím vám, že v této energii přicházejí odpovědi rychle, zejména na otázky týkající se vašeho vnímání vlastního božství.  

„Drahý Duchu, drahý Bože, chci zapomenout všechno, co mě o Tobě učili, hned teď to smazat, vyčistit si hlavu a nechat tě, abys mi sdělil, kdo jsi. Drahý Duchu, ukaž mi laskavost a lásku, která tu je. Naplň mé srdce klidem, mírem a porozuměním, abych dokázal úplně pochopit, že jsi možná jiný. Možná vůbec nejsi otcem jako je člověk, možná jsi mimo hranice jakéhokoli vědomí, jaké si dokážu představit, že mě možná miluješ natolik, že nikdy nebudu sám, že jsi vždy se mnou. Že tu jsou průvodci a andělé, kteří mi pomáhají v mém životě. Možná jsem tady proto, abych se této lásce naučil, a ne abych se tě bál. Ukaž mi to. Ukaž mi to. Drahý Duchu, drahý Tvořivý Zdroji, ukaž mi větší obraz, který mi nikdy nikdo neukázal. A udělej to takovým způsobem – ne prostřednictvím obrazů na stěnách nebo v knihách – ale takovým způsobem, abych to nepropásl. Poskytni mi synchronicitu, možná prostřednictvím druhých lidí, kteří mi dají stejné poselství jiným způsobem, nebo mi to možná ukaž v mých snech nebo třeba právě teď. Naplň mě takovou láskou, které se už nikdy nebudu bát, láskou, jež je Bohem. Budu tě znát natolik dobře, natolik milovat a vnímat tvůj soucit a laskavost, jak jsem to nikdy dřív nedokázal, abych se jen mohl pohodlně usadit a usmát se nad tou alegorií, kterou mi říkali podobně jako dítěti, jemuž se vyprávějí pohádky, jež nikdy neexistovaly. A když dítě vyroste, uvede si to na pravou míru. Nastal čas uvést to na pravou míru.“ 

Neexistuje žádný důvod pro žádného člověka, aby se bál Tvořivého zdroje. Nikdy vás nebude trestat. Nebude s vámi zacházet jinak, drazí, než jak zacházíte se svými dětmi, které tolik milujete. Buďte si vědomi, že Tvořivý zdroj, jenž je zodpovědný za cokoli, co vidíte, když se díváte na oblohu, za den a noc, zná vaše jméno a chce vás zcela naplnit láskou. Nejste nepatrnou tečkou na pohybující se planetě. Jste věčná duše a existuje smysl, účel a důvody pro vás, vaše vědomí a váš život a zcela se propojují s božským plánem lásky, soucitu a změny na této Zemi. Budete-li to dělat, můžete začít vyzařovat světlo, jímž jste. A už nikdy se nebudete bát Boha, nikdy.

Já jsem Kryon a miluji tuto rodinu, jíž jsem dnes předal tuto pravdu. Pravdu. Chci, abyste pocítili, že je to skutečné.

A tak to je.    

Kryon

 

Zdroj: www.kryon.com – Fear of God - min. 15:12

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Jana S. (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Další zprávy a informace od Kryona, Leeho Carrolla i českého překladatelského Kryonova týmu naleznete na naší facebookové stránce KRYON česky  Budeme rádi, když se k nám připojíte.

Kryonovy knihy

O všech těchto skutečnostech, o všem, co je, a co tvoří lidský život, člověka či celé lidské společnosti, ve všech oblastech života, i v návaznosti na spojitost s životem Vesmíru, Galaxie, o tom všem Kryon láskyplně a otevřeně hovoří ve svých poselstvích, ale i také ve svých knihách, které prostřednictvím Leeho Carrolla uvádí na scéně lidského života s cílem napomoct ve vzestupu života planety a člověka do vyšší úrovně.

Informace o Kryonových knihách, vč. informací o možnostech pořízení naleznete v e-shopu Kryonových knih ZDE a na našem webu  ZDE