Kryonovi channeleři

03.11.2012 21:00

 

 

Otázka: Jsem si jistý, že se na první otázku ptá každý šarlatán, ale zeptám se i tak. V roce 1990 jsem v naší spirituální skupině channeloval entitu, která sebe nazývala Kryon. V té době jsem o něm ještě neslyšel. Viděl jsem sám sebe skrze něco, co jsem si vyložil  jako „skleněné dveře“.  V té době jsem nevěděl nic o mřížce. Krátce jsem přijal informaci - když jeden z členů skupiny hledal osobní informaci, dala energie jasně najevo, že otázky musí být všeobecné povahy. Bylo to v jihozápadní Alabamě. Tuto entitu jsem už nikdy nechanneloval. Obdržel jsem informace od dalších channelů, ale už ne od Kryona. Co to bylo za channeling? Jaký byl jeho význam?  


Odpověď: Právě jsi potvrdil platnost své vlastní zkušenosti! Nikdy dřív jsi neslyšel o mé energii a přesto jsi ji pojmenoval správně. Také jsi nevěděl o mřížce, ale přesto jsi jí „viděl“. Bylo to skutečné? Ano. Byl to Kryon? Ano.  
Každý může příležitostně „vplout“ do Kryonovy energie a my vás v tom povzbuzujeme. To je to, co se ti stalo. Milujeme, když se to stane a vážíme si času, který s námi strávíte. Chováme v srdci chvíle, kdy se to stane a znovu vám říkáme, že je to potvrzení toho, že jste rodinou! Oslavujte, kdykoli se to stane.  
Jste hluboce milováni. Není nic, co by říkalo, že entita Kryon (či kterákoli jiná), bude stále ve vaší energii, takže si nemyslete nic o tom, když se přesunete k dalším záležitostem. Stálých Kryonových channelerů je 9, jak jsem již uvedl v mých předchozích poselstvích. Je jeden fakt, který jsem nikdy nesdílel a ten vám pomůže ověřit platnost Kryonovy energie – porovnat ji s jinými, kteří říkají, že channelují Kryona. Pokud se setkáte s člověkem, který se nazývá Kryonovým channelerem (jedním z devíti), a chcete vědět, jestli je to pravda, pak vězte, že by tento člověk musel channelovat pouze Kryona! Pokud jsou příležitostně přítomné jiné entity, budou součástí Kryonova poselství.  

 

 

Otázka:  Drahý Kryone, channelují v současné době Kryona nějaké ženy? Pokud ne, je pro to nějaký důvod?

Odpověď: Nejprve mi dovolte odpovědět doslovně. Poté vám dám odpověď v rámci pochopení záměru, se kterým byla otázka položena. Já jsem Kryon, část toho, co nazýváte Bohem - stejně jako vy. Moje služba je jiná než vaše, přesto mezi námi existuje spojení. Kterýkoli člověk může kdykoli channelovat mou energii. Vstoupí s tím, co nazýváte Vyšší Já a doplněk celého vašeho božství. Je k dispozici kdykoli bez potřeby jakéhokoli povolení. Jste rodina a říkám to více než 15 let. To tedy znamená, že desítky tisíc žen channelují Kryona každý den!   
K záměru vaší otázky – ve skutečnosti se ptáš, jestli je některá „rozpoznaná“ ženská Kryonova channelerka stejného typu jako můj partner (Lee). Odpověď zní ano. Některé z nich jsou součástí původních devíti,  o kterých jsem hovořil, ale nejsou ještě populární a některé nejsou součástí této devítky, ale otevřeně učí. Pokud si přejete vědět, kdo je „skutečný“ a kdo není, je to jednoduché. Hledejte stejnou energii, jakou vám předávám prostřednictvím svého partnera. Je nezaměnitelná. Také se dívejte na to, zda obsah poselství je v souladu s tím, co jsem vám již předal.

Neexistuje žádná preference v pohlaví, když dojde na lásku Boha.  

 

Přeložila Marie Kuchařová