Červenec 2019

03.07.2019 14:18

 

Zdravím vás, drazí,

 

 

máme tu léto a s ním i hojnost - doufejme, že kromě hojné úrody i hojnost pohody, klidu, relaxu a doufejme i dostatek čisté vody... 

A přestože na mě už padá dost únava a touha trochu vypnout, přinášíme vám opět další z Kryonových poselství. To první mne inspirovalo k tomu, abych vám připomněla také Leeho knihy - jak víte, Lee spolu s Jan Toberovou napsali tři knihy o indigových dětech. První a třetí vydala už před lety Fontána, ale tu druhou (a moji oblíbenou) jsme přeložili a vydali spolu s Wikinou. Bohužel o indigových dětech panuje mnoho vybájených mýtů a je to škoda, protože ta přirozenost a skutečný potenciál indigových považuji za mnohem lepší a hodnotnější. Všechy ty vymyšlené mýty jim nejen nepomáhají, ale naopak ty skutečné indigové spíše odrazují. Proto doporučuji číst spíše Leeovy knihy než kterékoli jiné - ostatně oni byli s Jan mezi prvními, kdo o tomto fenoménu informovali. Od té doby se to dost "zvrhlo", mohu-li to tak nazvat. No ale nyní již k pravidelným příspěvkům:

 

1) 3.7.2019 - Pokyny pro indigové (Kryon v Berkeley Springs - 3. část).

2) 9.7.2019 - na příspěvek, který vám dnes přinášíme, jsem se hodně těšila - respektive na to, až vám ho představíme. Překládala ho kolegyně, ale už když jsem ho slyšela poprvé na přelomu tohoto roku, říkala jsem si, že v našem podnebí a kultuře by těchto 7 darů šlo nejlépe realizovat právě o prázdninách. Se synem jsme si to (trochu upraveně, byla venku zima na to, abychom to zvládli celý den) vyzkoušeli už začátkem roku a byla to vážně síla. A mám dojem, že z toho bude pěkná tradice hodná opakování alespoň 2x ročně. ;-) No tak už nebudu zdržovat. Zde je tedy Kryonův channeling s názvem Sedm darů. Nezapomeňte také, že do 16.7. máte možnost posílat své dotazy na Alcazara na e-mail: kucharova@seznam.cz (od 11. do 16.7. nebudu na příjmu, ale po návratu je přeložím a pošlu Prageetovi). Některé z nich pak Alcazar zodpoví při živém vysílání 22.7. - a máte poměrně slušnou šanci, že na vás dojde, protože zatím máme dotazy pouze 3 ;-). Více k otázkám i vysílání zde.

3) 17.7.2019 - dnes zde máme od Kryona Pokyny pro léčitele. A zároveň připomínám, že již v pondělí se můžete naladit na Energii hvězdné brány, kde nám Alcazar zodpoví některé z vašich dotazů - nakonec jich během mé dovolené dorazilo poměrně dost, tak uvidíme, na které se dostane... Každopádně se těšíme na propojení s vámi při živém vysílání již v pondělí 22.7...

4) 22.7.2019 - Miluji, když se věci dějí synchronicitně. A pokud jde o Kryona, sesterstvo a další projekty, jinak to snad ani nejde. Častokrát mne cosi brzdí, abych pak dostala jasný signál "teď" a já jen brečím dojetím nad dokonalým načasováním. V pátek jsem skypovala s Amber ohledně naší zářijové akce (mimochodem, je přesně za dva měsíce). Dostala jasný pokyn od hvězdných matek, že má ke své práci přibrat i jednoho muže, se kterým spolupracovala i v jiných životech a také v Lemurii. Mimochodem, už dříve jsem si ho všimla v Leeově týmu, protože z fotek nádherně září. Aktuálně spolupracovali při jiné akci a ona jasně pocítila, že by ho měla přizvat k nám do Prahy. Když mi to sdělovala, cítila jsem jasné ano. Na detailech se ještě pracuje, ale když jsem s ním hovořila, bylo jasné, že z něj vyzařuje přesně ta nádherná úcta a respekt, o kterých Kryon hovoří ve svých channelinzích. No a dnes - mimochodem, 22.7. v roce trojky, na svátek Máří Magdalény a těsně před online webinářem Hvězdné brány - jsem ucítila jasný signál k dalšímu překladu. A hle, je to "čirou náhodou" channeling, který eviduji pod číslem 66. Hmmmm... No a o čem hovoří? Posuďte sami - jmenuje se Respekt a úcta. A tak jen upozorňuji, že na nedělním smíšeném semináři bude část programu rozdělena pro muže a zvlášť pro ženy, abychom se poté spojili. A že tedy počet míst pro ženy již mnoho není... Tak neváhejte dlouho. Více informací snad již tento týden... A pravidelný channeling od Kryona pochopitelně bude také - zítra nebo ve středu. Jdu se připravovat na vysílání... Krásný večer, MK

5) 24.7.2019 - a zde je tedy onen slibovaný channeling: Kdo si myslíte, že jste.

6) 30.7.2019 - Je Bůh příliš komplexní? Na to nám dnes odpoví Kryon v dalším channelingu.

Krásné léto všem a na viděnou opět příště. 

 

Za Kryonův český tým,

 

MK