Afirmace pro změnu života

28.01.2022 20:14

AFIRMACE OD KRYONA pro změnu vašeho života

 

Kryon nám nedávno předal čtyři channelingy, které popisují věci, které jsou na první pohled skryté. Jsou to:

(1) Mistrovství, (2) schopnost měnit svou DNA, (3) duše a (4) to, že vy řídíte svou realitu. Kryon nám stále opakuje, že nejsme oběti. Místo toho jsme velkolepým kouskem Stvořitele a můžeme vytvářet svou realitu.

Kryon nás zve, abychom se přihlásili k této pravdě. Dokonce nám předal tipy, jak můžete nahlas vyjadřovat následující prohlášení záměru:

„Drahý Duchu, chápu tento dar. Drahý Duchu, nejsem obětí náhody. Drahý Duchu, má velkolepost mi může pomoci, abych pro sebe vytvořil realitu, ve které jsem zdravý a jsem vždy veden na správné místo, nikoli náhodou. Drahý Duchu, mým záměrem je to nejlepší pro mne. Drahý Duchu, dovol, abych byl ve správnou chvíli na správném místě.

Drahý Duchu, chci vzít mou velkolepost, vtisknout ji do budoucnosti a vidět řešení všech současných věcí, které jsou v mém životě nevhodné. Drahý Duchu, toto je můj odkaz. Uvědomuji si novou energii, hlásím se k ní a vím, že na mne bude svítit světlo. Je to světlo mé vlastní duše. Je to světlo, se kterým jsem přišel. Je to světlo, které od této chvíle bude vše měnit.“


A pokud chcete na konec přidat ámen, jen do toho. To je tradice. A je to pochopitelně afirmace, modlitba a změní vaši realitu.

Tyto věci jsou skutečné, drazí, prokazované stále znovu a znovu. Někdy jsou dokonce měřitelné. Věci, které jsou na první pohled skryté. S těmito věcmi můžete změnit svůj život. Jen vy sami.

Já jsem Kryon a miluji lidstvo.