Červen 2014

03.06.2014 21:57

 

Je tu nový měsíc, polovina roku se blíží ke svému závěru a my vás opět zdravíme s nejnovějšími příspěvky. Pro tentokrát jsem na úvod vybrala nejaktuálnější Leeovu fotku. Myslím, že je z ní znát, jak moc na sobě vnitřně zapracoval a že žije to, co hlásá... sluší mu to.

No a teď už k nejnovějším příspěvkům:

1) 03.06.2014 - dnes jen krátce: Marshmallow Messages za květen 2014 a také "zpráva" od kolegy Ládi o vašich reakcích na knihu. Z nich mám také radost. Myslím, že je to i díky tomu, že mnoho lidí už umí poslouchat svou intuici - pokud vám tedy řekla: "Kup si tu knihu," pak jste jistě nebyli zklamaní. A i to mě velmi těší. Já už se momentálně rozplývám nad dalšími ;-), tak pokud vás čtenářů bude dostatek, budeme pokračovat a máte se na co těšit. Každá z těch čtyř knih, co jsem četla či čtu, je úplně jiná. A každá jinak úžasná...

2) 17.06.2014 - právě skončila pravidelná akce s názvem Letní Světelná Konference v Mt. Shastě (loni se nekonala, protože ji Kryon "Leeovi zrušil") a měla jsem v průběhu jejího konání velmi zvláštní mrazení a vhledy, tak se už nemůžu dočkat nových nahrávek. Bude-li tam něco opravdu zajímavého, samozřejmě vám to zprostředkujeme. Prozatím přinášíme překlad jiného letošního zajímavého channelingu s názvem Duševní komunikace - 1. část

3) 25.06.2014 - Duševní komunikace - 2. část

4) 30.06.2014 - a tento měsíc (a vlastně i polovinu roku) zakončíme hned dvěma krátkými příspěvky. První je opravdu velmi kratičký. Je to jedna z otázek v sekci Otázky a odpovědi. Týká se kruhů v obilí. A i když Kryon v té době odpověděl jen velmi stručně, přesto to může být zajímavá informace.

Další příspěvek je channeling z poloviny loňského roku. Už při prvním poslechu jsem cítila, že ho chci a snad i mám přeložit. Jen jsem čekala na správné načasování. A zdá se, že teď nastalo. Toto poselství není nabité informacemi a vlastně je jeho obsah jiný, než jsem čekala. Když jsem viděla nadpis, myslela jsem si, že nám Kryon řekne své poznámky k tomu, kdy je a kdy není vhodné pomáhat atp. Ale nee :-). Tentokrát jsem to neodhadla. O to mileji mne překvapil. A ačkoli je to možná něco, co nám neustále on i jiné bytosti připomínají, nikdy není takových povzbuzení dost. Ale teď už dost řečí a zde je odkaz: Pravda o duchovní pomoci. Třeba i vás pohladí po duši jako mne...

 

No a to je pro tento měsíc opravdu vše. Takže naviděnou v červenci...

 

S Láskou, M.