Dita P.

04.02.2015 00:54

Vážení a milí, 


rozhodla jsem se Vám napsat, jelikož mé pocity ohledně obou knih jsou opravdu velmi hluboké. Po přečtení 12 vrstev jsem byla nejen vibrující po celém těle, ale též se prohloubila má vnitřní spojení.... To ovšem nebylo nic proti tomu číst knihu 1. Nejenže jsem se na ni těšila a ztrácela jsem dech, ale když přišla tak mi ještě dlouho ležela na nočním stolku a nebyla jsem schopna vzít ji do ruky. Něco ve mě vědělo, že to bude další průlom.
Procházím nyní opravdu přechodným obdobím v mém životě, a přestože jsem těch změnových period již zažila více než dost, tahle je unikátní. Během 1 roku jsem změnila úplně vše ve svém životě co se jistot a domnělých berliček týče. Přestože jsem uvnitř šťastná, že se to stalo, má lidská část se cítí někdy zmateně a dýchá celkem přerývavě....
 
Minulý týden jsem měla pocity hluboké osamělosti a když už to fakt gradovalo, najednou na mě vykoukla KNIHA 1 a já začala číst... ten potok slz, který následoval hluboce očistil mou duši a já si nakonec opět zažádala o karmické odblokování, i když tak nějak vím, že o to jsem požádala už dávno a několikrát. Tentokrát to vlastně bylo něco jako Kryonovo osobní poselství mé duši, že takhle to je a že už jsou zase se mnou.
 
Bylo to velmi velmi intenzivní a zároveň krásné. Dnes do mě vstoupil klid a vědomí, že i když tu na chvíli nejsou, přesto na mě někdo dohlíží.
 
Dita