Leden 2020

08.01.2020 21:21

(Rok změny)

 

Netuším, jak je to možné, ale je tu opět další rok!!! Neuvěřitelně to uteklo. :-)

A navíc k nám letos zavítá Lee se svým týmem, aby zde opět channeloval Kryona!!! Mějte ale prosím strpení, budeme vás včas informovat. 

Věříme, že se tedy s mnoha z vás opět setkáme osobně. No a každopádně vám všem přejeme, ať se vám tento rok skutečně hodně vydaří a aby ty změny, které jsou před námi, byly pokud možno jen a jen příjemné. <3

 

No a nyní už k letošním příspěvkům:

1) 08.01.2020 - jak jsem minule slíbila, máme pro vás hned dva channelingy. Ten první se jmenuje Azory. Přeložila jsem ho tentokrát já, protože je to moje citová záležitost a také proto, že jsem jej již před několika týdny posílala těm, kdo cítili volání jet s námi na Azory společně s Janem Lemurim. Myslím, že i mnoho dalších bude s tímto channelingem rezonovat. Tak pokud jste se nestihli přihlásit a chtěli byste s námi jet, pak vězte, že se sem ještě pravděpodobně alespoň jednou vrátíme a to v roce 2021...

No a další dnešní příspěvek je také krásný - nese název Objímač stromů na to přišel.

2) 15.01.2020 - dnešní příspěvek nese název Největší hádanka.

3) 21.01.2020 - Bubliny.

4) 28.01.2020 - Víc o vědomí.

 

Na viděnou opět příště.

 

S láskou za Kryonův tým,

 

Marie Kuchařová