Lee 2.0 - Leeova zpráva o jeho uzdravení

19.07.2023 18:18

 

Lee 2.0 – Zotavení  2023 – Aktualizace 

Lee Carroll – Překlad osobního videa z 30. 6. 2023

 

Ahoj všichni, tady je Lee Carroll a mám pro vás zprávu. Je to asi dva a půl měsíce od mé operaci srdce a já vám chci říct – jsem zpět!  

Jsem zpět. A nejenže jsem zpět. Pravděpodobně jsem silnější a mám více energie, než jak mě kdokoli z vás za poslední roky viděl. Jak mnozí z vás vědí, 4. dubna tohoto roku 2023 jsem podstoupil operaci srdce kvůli třem vážným problémům. Potřeboval jsem velkou opravu srdeční chlopně, měl jsem díru v srdci, což je mimochodem stejný problém, na který před mnoha lety zemřel můj otec a byl mi proveden bypass. Všechny tři věci zároveň.

Chci vám vyprávět tento příběh způsobem, který byste možná nečekali, že uslyšíte, a také vám poskytnout nějaké informace a pohledy, které možná pomohou některým z vás, kteří čelí jakékoli operaci. Pojďme to tedy rozdělit na části.

První část nazývám rozbití protokolu. Chci se tedy podělit o rozhodnutí, které jsem učinil v rozporu se zavedenými zvyklostmi každého, kdo je na očích veřejnosti. Co to znamená, když se řekne, že je někdo na očích veřejnosti – já bych řekl, že jakýkoli známý řečník, možná politik, kdokoli, kdo může mít nějaký okrajový kontakt s veřejností – tak bych to definoval. Existuje velmi stará energetická myšlenka, nevyslovené pravidlo, vlastně je živé i dnes, které říká, že pokud existuje nějaký zdravotní problém, tak ho máte držet v tajnosti. 

Toto nevyslovené pravidlo a jeho důvod je následující: pokud si budou lidé myslet, že jste nemocní, zranění nebo že je s vámi něco v nepořádku, ztratíte popularitu, status, příjmy… všechno, na co si vzpomenete, a budete považováni za slabé a ztratíte své postavení. To je myšlenka staré energie. Upřímně řečeno, můžete to vidět v historii. Je to všude, máme dva slavné prezidenty – stalo se to F. D. Rooseweltovi, který byl na vozíčku a všichni v Kongresu věděli, že nemůže chodit. Myslím, že to byla obrna, pokud si vzpomínám, ale veřejnost to nevěděla, protože v té době nebyl internet, nefotili ho, protože nechtěl, aby byl viděn na vozíku, takže to před veřejností tajil osm let nebo skoro osm.

No a pak ještě vlastně prezident Kennedy – kolik z vás vědělo, že nosil ortézu na záda, že měl skoro pořád bolesti. Tyhle věci jsme se dozvěděli až později, až když vyšly najevo.

Pokud jste nemocní, držíte to v tajnosti. Stejně jako víte, že některé filmové hvězdy až v poslední možné chvíli prozradí, že na něco umírají. Nikdy nevíte, že něco měli. V pořádku. Takže rada všech těch marketingových odborníků v minulosti zněla: „Nedejte vědět, že máte problém.

Já jsem se rozhodl hned na začátku, že tuhle zvyklost poruším – mimochodem navzdory radám některých jiných. Proč? Protože věřím v modlitbu a energii uzdravení a v to, co se stane, když se tisíce lidí soustředí na jednoho člověka. Takže jsem okamžitě natočil video, abych řekl co nejvíce lidem, co se děje. Poslal jsem to ve svém newsletteru, tato zpráva byla na všech skupinách na Facebooku i Instagramu.

Vím, že spousta z vás, kteří se na toto díváte, to neviděla (předchozí video, kterým vše oznámil – pozn. překl.), ale věřte mi, že jsem veřejně odhalil, že mířím na operaci a potřebuji vaše modlitby. Potřeboval jsem VÁS a VAŠI podporu, protože bych byl idiot, kdybych to s takovými zdroji (podpory) zamlčel a přišel o veškerou vaši pomoc. Takže navzdory radám, jak by se to mělo udělat, jsem nastavil formu pro to, co jsem chtěl udělat. O výsledek se s vámi za chvíli podělím…

Dobře, tady je druhá část, nazvu ji Slon pod stolem“.

V červnu jsme měli světelnou konferenci v Sedoně a na této konferenci Kryon předal channeling, ve kterém o mně odhalil některé osobní věci publiku, které čítalo více než 500 lidí. Jsou to věci, které bych sám nikdy neřekl.

Kryon to někdy dělá v channelingu, takže vám tyto věci povím také, protože nyní už jsou samozřejmě veřejné. Mimochodem, ty audionahrávky channelingů jsou k dispozici na stránkách Kryon.com v sekci „audio záznamy zdarma“, zatímco toto slyšíte. A pokud to tam ještě není, bude to tam brzy. A tak můžete slyšet Kryona napřímo. Po diagnóze mého srdečního problému a poté, co jsem videu všem řekl, že potřebuji operaci, se to ještě zhoršilo (pozn.: ne zdravotní stav, jen ty zprávy byly nyní úplnější)! Byly mi provedeny další testy, které odhalily, že je toho tolik špatně, že i můj chirurg řekl, a já cituji: „Normálně toho na člověku vašeho věku tolik neděláme.“ Děkuji mnohokrát, pane chirurgu, ale jak říci tomu úžasnému mainstreamovému kardiochirurgovi, že můj chronologický věk není věk mého těla! Alespoň to není to, co moje tělo uznává jako můj věk, a právě se ukázalo, že moje tělo mě vidí o asi 10 let mladšího, než jsem.

Jak je to možné, mohli byste se ptát… Protože já dělám věci doporučované v mých online léčivých kurzech, v mých programech pro vás – všechny ty afirmace, doplňky zdravé výživy, zdravou vědomou stravu, očekávání vděčnosti a další techniky. Opravdu to funguje, lidi, opravdu to funguje! Ale problém je v tom, jak mám předstoupit před vás všechny, tisíce lidí, kteří mě znají z mého léčebného programu, a říct vám, že se chystám na vážnou operaci? To je téměř porušení všeho, co učím. Jaký to oříšek!

No, v tom channelingu v Sedoně Kryon všem řekl o tomto mém problému a odhalil všem něco osobního. Opravdu jsem nechtěl, aby to kdokoli z vás věděl. Tohle Kryon všem řekl a já z toho nejsem nadšený

Před lety mi řekli o srdečním šelestu, netěsnící chlopni a zvětšeném srdci. Věděl jsem to, ano, věděl jsem to. Dozvěděl jsem se to přímo v ordinaci kardiologa. Co na to ale říct? Také jsem to věděl. že můj otec zemřel právě na tohle. Takže co je nejchytřejší a nejlogičtější věc, kterou jsem v tu chvíli mohl udělat? No samozřejmě že si nechat udělat co nejvíc testů, aby se zjistilo, co přesně je špatně, a začít s léčebným protokolem (postupem), abych to změnil. Všechno to, co vím. Takže co jsem udělal? Samozřejmě jsem to všechno s kardiologem prošel a na plánovala pak už nikdy nepřišel. 

Ach bože, nejsem na to pyšný, lidi. Bylo to opravdu hloupé. Já vím. Ale tohle jsem udělal. Kryonovo poselství v Sedoně bylo jasné a tady je to, co řekl o operacích obecně, o mimořádných událostech obecně. Pokud jste měli autonehodu, máte vážné zranění, nespěcháte domů, abyste se modlili a přikládali si bylinky, případně jste byli na dietě. Problém je okamžitý a jsou zapotřebí lékařské odborné znalosti. Kryon řekl, že moderní medicína a technologie, které se dnes používají, jsou vhodné pro nás všechny. Tady to teď máte. Nepište mi (nesouhlasné) dopisy. Zmínil se také, že nevhodný je přístup velkých farmaceutických firem a některé postupy nemocnic, které jsou zcela mimo integritu, což jsou staré energetické problémy, a to jsou věci, které jsou společnými tématy.

Myslím, že Kryon o tom mluví jinými slovy už dlouho. Velké peníze a skutečné léčení jsou často ve vzájemném rozporu, ale obětaví lékaři a technologie, které používají, jsou pro mnohé z nás velmi vhodné. Zejména v případě mimořádné události. Kdyby nebylo této technologie, o které jsem vám právě řekl, a odbornosti, o které mluvím, teď bych byl slepý. Víte to? Žádná z těch Kryonových knih by nikdy nebyla napsána, nestál bych teď před vámi. Vyžadovalo to sedm očních operací, které mi byly v průběhu let provedeny a postupně napravily a stabilizovaly problémy, které by způsobily mou slepotu. Dalo by se říci, že díky talentu a znalostem těchto obětavých lékařů a technologii, kterou používali, je Kryon dnes tady.

Když se obě sítnice odtrhnou, jako se to stalo mně, a řeknou vám, že musíte vyměnit sklivec v oku, že je třeba ho odstranit a vyměnit čočky, nepošlou vás domů, abyste se modlili, ale operují vás. A já jsem tak rád, že to udělali. Jsem tak moc rád, že to udělali! Jsem jim všem dnes tak vděčný. Někteří z nich už zemřeli, ale pokud toto právě teď slyší – děkuji vám, děkuji za to, co jste mi tehdy dali.

V rámci toho Sedonského channelingu Kryon „odpálil bombu“ soukromé informace o mně. A tady je citát od Kryona z toho channelingu: Lee, kdybys začal pracovat na svých srdečních problémech před lety, kdy jsme ti dali signál, pak bys mohl toto všechno přeskočit...“ ach jo... Takže Duch mi dal tyto informace a já jsem je ignoroval a teď to všichni věděli. To nejsou mé oblíbené channelingové časy s Kryonem. Lidi, zastavme se na chvíli.

Chci s vámi promluvit o tomto – existuje nějaký skutečný důkaz, že můžete opravit srdeční problém, jako jsem měl já, jako je tento, pomocí alternativních metod? Kryon řekl, že pokud bych začal včas, odpověď by byla ano! Řeknu vám, že absolutně ano. Viděl jsem to na vlastní oči. Mám přátele, kteří zažili tento zázrak se svým srdcem, s nedomykavostí chlopní i zvětšeným srdcem… vyžaduje to čas, soustředěnou energii, víru… Ano… Já jsem čekal a čekal. A teď už to bylo naléhavé. Takže zpět k tomu, co se stalo po mé diagnóze.

Zeptal jsem se Kryona – ve sprše, protože tam si s Kryonem povídám... A odpověď byla rychlá a láskyplná:  „Řekni všem, co se děje a požádej je, aby pro tebe udržovali energii léčení a lásky. A když to Lee uděláš, zažiješ zázračný okamžik...“ Ten zbytek je již jen  historie. Poslouchejte, ten příběh má stále lepší a lepší. A výsledek? Jsem zpátky. Jsem opravdu zpátky.

Víte, že pojišťovny sledují ty, kteří využívají pojistky na drahé operace, jako byla ta moje – ta byla velmi drahá. Přidělují lékařské odborníky, kteří vás kontrolují v různých obdobích zotavování, což udělali i u mne. Tito odborníci nám řekli, že můj stav byl jedním z nejsilnějších uzdravení, které kdy viděli. Devět dní po samotné operaci a jeden den od návratu z nemocnice přišel ke mně domů ošetřovatel, aby mi pomohl s mým chodítkem. Chodítkem, které jsem dostal v nemocnici. Momentálně bylo chodítko pro mě povinnou výbavou, kterou jsem nikdy nepoužil. Samozřejmě jsem ho rychle dal pryč. Prostě nebylo pohledné. To nikdy nebylo. Myslím, že jsem ho šokoval. Byl jsem na nohou, procházel jsem se a chtěl jsem jít otevřít dveře, když přišel, ale Monica mi to nedovolila – sakriš – ale šel jsem s ním nahoru.

Bydlím v patrovém domě – a tak jsem šel vepředu, on následoval a nevěřícně mě sledoval. Bylo to tak odlišné od toho, co kdy dříve zažil. Tak odlišné, že Monice i mně řekl, že je připraven mě odhlásit z povinných kontrol pojišťovny. Ale nikdy předtím nezažil takové zotavení a nevěděl, jestli je to vůbec právně možné, zrušit kontroly s ohledem na pravidla pojišťovny.  A tak se později vrátil a ověřil si, že stále žiju a že jsem stále v pořádku, podepsal jsem papír a on odešel. Modlitby fungují. Dalece to přesáhlo veškerá očekávání – dokonce i má vlastní. Modlitby fungují. Energie vás všech spojená dohromady vytvořila pro mne obrovský rozdíl.  Jak vám jinak mohu poděkovat než tímto videem, kde vám říkám DĚKUJI. Tohle je můj zázračný okamžik. Jsem vám všem, kteří jste se na tom podíleli, velmi vděčný. Opravdu jsem. Ale počkejte, je toho víc! Tohle hrozně rád říkám…

Je tady ten třetí konceptkontrola nad svým tělem. Chci vám říct o radách, které jsem dostal od Kryona, abych se připravil na tuto velmi invazivní operaci. Invazivní operaci! Koneckonců, vždyť vám rozříznou hrudník, na hodinu vám zastaví srdce, a když ho zastaví, dělají všechny možné věci a pak doufají, že se srdce zase rozběhne. Obvykle tahle operace trvá asi tři hodiny. To je docela invazivní, takže je něco, co bych s tím mohl udělat, jak si myslím. Celou tu dobu jsem v hluboké anestezii, tak co mám dělat?

Kryon mi dal nový koncept, jeden, který jsem předtím neslyšel a chci se o něj podělit. Myslím, že to opravdu vytvořilo rozdíl. První předpoklad. Už mnoho let moje poselství od Kryona bylo, že lidské vědomí je mocné. Doopravdy mocné. Jednoho dne může být dokonce ve fyzice rozpoznáno jako energie na planetě. Energie vědomí je mocná, měřitelná. Kryon řekl, že jednoho dne budeme schopni to měřit i přístroji. A dokonce, že fyzici budou mít pravidla pro to, jak se to chová. Bude to rozpoznáno jako energie. Tak hluboké to je.

Nicméně právě teď je tato energie nejmocnější, když své vlastní vědomí používáme pro naše vlastní tělo. Naše podvědomí je také součástí tohoto scénáře – to, čemu věříme a co nám bylo řečeno, působí v tomto hlubokém tělesném scénáři se životem a zdravím velmi zásadně. A teď, jestliže se například podíváte na spontánní remisi a můj oblíbený placebo efekt, kdy lidé se uzdravují požíváním cukrové pilulky jen proto, že věří, že to bude fungovat – to jsou skvělé příklady síly vědomí nad nemocemi v těle. To jsou příklady toho, jak tělo může používat vědomí a podvědomí k vytvoření toho, co někteří nazývají zázraky, protože tak to vypadá.

My ale věříme, že to vůbec není zázračné, protože je to normální funkcí – že naše tělo má být zdravé. Proto používáme vědomí, používáme afirmace, které formují vědomí. To je to, co děláme. Takže síla myšlenek a věcí, jako jsou afirmace nebo „změna konceptu“, to je další výraz… to vše nám pomáhá podvědomí odnaučit věci, přeprogramovat je. To jsou věci, které jsme učili po celá léta. Ale kromě vizualizace příznivého výsledku – což je cenná věc – co jiného mohu dělat? Odpověď poskytl Kryon.

Buňky v těle jsou součástí systému, který máme všichni a který je velmi, velmi, velmi silným systémem instinktu přežití, pudu sebezáchovy. Takto funguje téměř celá naše chemie. Pokud se objeví vetřelec jakéhokoli druhu, dokonce i mikrob, buňky v těle mu vyjdou vstříc. Tohle přece znáte. Dalo by se říci, že je to hlavní směrnice lidského těla – přežít. Kryon mi to jasně ukázal. Když začnou s operací a udělají ten velmi dlouhý řez, je to červený poplach pro každou buňku v mém těle, nejen pro ty v hrudníku, pro každou. Nikdy jsem o tom nepřemýšlel. Opravdu mě to nenapadlo. Takže celé moje tělo se bude bránit takové invazi. Chemie se uvolní po celém těle. Šok z toho všeho se projeví na úrovni celého těla a celé tělo bude reagovat. Vím to. Zeptejte se lékaře.

Co kdybych to změnil? Víte, jak se říká, jsem mimo hru. Jsem pod narkózou. Spím. Co můžu udělat, co jsem ještě neudělal? Takže Kryon mi řekl, co mám říkat svému tělu, kdy to mám začít říkat, a bylo to jiné než všechno, co mě kdy učili nebo co jsem si myslel, že by to mohlo být.

Kryon řekl: Přepiš si kód přežití, jen na chvíli.“ Hm, bylo mi řečeno, abych dva týdny před operací mluvil se svým tělem – nahlas. Můj dialog probíhal takto:

„Drahé buňky mého těla, miluji vás.

Drahé tělo, které mám pod kontrolou, poslouchej.

Drahé tělo, naše přežití se brzy zlepší a zdánlivá invaze, která se blíží, vůbec není invazí. Je to laskavý zásah.

Drahé tělo, připrav se na laskavý zásah.

Tělo, poslouchej! Přivítejte vetřelce. Milujte ho a nebraňte se mu.

Dal jsem ti k tomu svolení, tělo. Neodporuj!

Co vy na to? Funguje to? Určitě ano. Jsem naprosto přesvědčen, že mi to velmi pomohlo při zotavování. Ještě dva dny po operaci, když už všechny léky přestaly účinkovat, jsem se budil v každou denní i noční dobu s vděčností, oslavoval jsem, zvedal ruce, jak jen to šlo, a děkoval tělu, že mě poslouchalo a řídilo se pokyny. Věděl jsem, že ano, protože jsem se cítil silnější. Věděl jsem, že to funguje. Dobře jsem jedl, skvěle spal!

Sestřičky mě chodily budit a říkaly, že nikdo po téhle operaci takhle dobře nespí. A já říkal, že já ano a že mě nic nebolí. Nemohl jsem tomu uvěřit! Když mě následující den nebo tak nějak budily, abych se šel projít, byl jsem nadšený. Já miluji fyzioterapii. Kardio – zaměstnanci jsou skvělí. Byla to jejich práce mě vzbudit a donutit mě chodit. Bylo to jako kdyby oslavovali každý krok a já jsem chtěl jít trochu moc rychle a trochu moc daleko.

Zeptal jsem se jich, jestli by mi ukázali, jak bezpečně chodit po schodech, a oni řekli, že to ještě není na programu, ale že to udělají. Takže jsem je měl doma. Ukázali mi to, strávili jsme hodně času na nemocničním schodišti a moc se nám to líbilo. Poslouchejte! Pokud je někdo z vás vystaven nutnosti operace, nebičujte se s pocitem, že jste to nezvládli alternativními metodami. Možná je to pro vás skutečně rychlá cesta. Můžete tak rychle přejít k jiné, důležitější části svého života! Nemůžete odhadnout plán Ducha.

Víte... Já jsem to (tehdy) odložil. Neměl jsem to dělat, ale udělal jsem to. Ale když jsem to i ve své hlouposti odložil a když jsem to pak musel udělat naléhavě, dostalo se mi toliké pomoci! Pokud vám lékař řekne, že bez operace můžete být ohroženi, můžete být v nebezpečí, berte to jako signál od Ducha, že jste čekali příliš dlouho, jako jsem čekal já a je to nečekaná nouzová situace. Naléhavá situace, se kterou jste nemohli včas ani jinde pracovat, téměř jako při dopravní nehodě, o které mluvil Kryon. Byl jsem přiveden k nejlepšímu kardiologovi, dalšímu nejlepšímu chirurgovi pro tuhle nápravu srdce.

Pak báječná nemocnice, kde se mnou zacházeli velmi dobře. Později jsem si provedl výzkum a zjistil, že to bylo velmi zvláštně vedeno. To je způsob, jakým Duch nás vede, mluví k nám – vyslechne naše modlitby a odpovídá na ně. Takže pokud jste vedeni k operaci jakéhokoli druhu, podívejte se, zda moje zkušenost a to, co mi bylo řečeno, vám může pomoci. Vraťte se ve videu (čtení) zpátky a znovu si poslechněte, co jsem řekl svým buňkám, a zahajte proces vítání „vetřelce“. Neodporujte, neodporujte! Pak řekněte všem svým přátelům, pracovníkům světla, o tom, čemu čelíte. Nedržte to v tajnosti a požádejte o léčivou energii, aby vám přišla do cesty. Všichni jsme tu, abychom si navzájem pomáhali. Tak, jako vy všichni pomáháte mně!

Jsem zpět, jsem Lee 2.0 a jsem připraven na roky výprav, konferencí, akcí, spoustu kurzů, online programů a Kryonových channelingů. 

Moc vám děkuji za všechno, co jste pro mě udělali. Tohle je můj zázračný okamžik.

 

Zdroj:  Lee 2.0 - Recovery Update 2023 – 20:38 min.

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Bára K. (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Další zprávy a informace od Kryona, Leeho Carrolla i českého překladatelského Kryonova týmu naleznete na naší facebookové stránce KRYON česky  Budeme rádi, když se k nám připojíte.

Kryonovy knihy

O všech těchto skutečnostech, o všem, co je a co tvoří lidský život, člověka či celé lidské společnosti, ve všech oblastech života, i v návaznosti na spojitost s životem Vesmíru, Galaxie, o tom všem Kryon láskyplně a otevřeně hovoří ve svých poselstvích, ale i také ve svých knihách, které prostřednictvím Leeho Carrolla uvádí na scéně lidského života s cílem napomoct ve vzestupu života planety a člověka do vyšší úrovně.

Informace o Kryonových knihách vč. informací o možnostech pořízení naleznete v e-shopu Kryonových knih ZDE a na našem webu  ZDE.