Listopad 2014

03.11.2014 22:11

 

Drazí přátelé,

 

 

tento měsíc zahájíme hned dvěma nádhernými příspěvky. Oba se téměř "překládaly samy" - plynule a lehce. A oba v sobě mají něco zvláštního. Určitou podobnou energii, i když jsou tak trochu na rozdílná témata. Mám ale dojem, že oba se přesně hodí pro tyto dny:

1) Channeling pro Lemurijské sesterstvo. Kryon ho před pár měsíci channeloval před skupinou s tímto názvem, ale mám pocit, že pojem "Lemurijské sesterstvo" zahrnuje mnohé ženy z celé planety. A i když nejvíc tento channeling osloví pravděpodobně ženy a konkrétně matky, tak je myslím zajímavý i pro ostatní ženy a také muže. Tento channeling mne natolik chytil za srdce, že jsem z něj již před pár týdny citovala.

2) A dále je zde ještě poselství, které jsem pojmenovala Čtyři druhy soucitu (u záznamu název nebyl). Je skutečně ještě "čerstvé". Je z cesty, která teprve dnes končí. Slyšela jsem ho až dnes a tak silně mnou zarezonovalo, že jsem jej musela ihned přeložit a poprosila jsem kolegu, aby ho také ještě dnes zařadil. Tyto čtyři "druhy" soucitu jsou něčím, co se postupně zcela přirozeně rozvine ve vědomí lidstva a ještě to patrně pár let potrvá (možná i déle), ale vy už víte, že pokud s tím začneme už dnes jednotlivě - pozvolna, zcela plynule a přirozeně - jen tím celý proces urychlíme a usnadníme. A nejenže "začneme" - díky internetu a facebooku je možné vidět, že se tyto druhy soucitu už pomalu probouzejí.

Kéž se vám obě posleství líbí. Na viděnou opět příště.

3) 13.11.2014 - Další letošní channeling nese název Buněčná komunikace - velmi praktické a užitečné!

4) 15.11.2014 - Dnes jsem se pustila do lehkého "vylepšování" a zpracovávání "restů". Zde na webu se to projevilo ve formě tří nových záložek v sekci Channelingy dle témat. Nově tam najdete seznam channelingů na téma: Akáša, Bůh a Gaia. (A zjistila jsem, že na téma Bůh ještě nebyly přeloženy tři starších channelingy, ale věřím, že se k nim postupně také dostaneme). Jinak vše, co je v těchto sekcích bylo už dříve zařazeno dle data. Tyto záložky jsou určeny pouze pro bližší studium těchto témat.

5) 19.11.2014 - Tentokrát pro vás máme nejen nový channeling - opět velmi aktuální, "čerstvý" a skutečně důležitý. Kryon v něm mluví o ebole a pravděpodobně také o "Islámském státu" (ale nejmenuje, takže je to můj předpoklad). Ačkoli "ve frontě" čeká na zveřejnění celá řada dalších nádherných poselství, tak toto jsme postrčili dopředu před ostatní, protože vzhledem k současným událostem je to podle nás velmi urgentní a přínosné. Však uvidíte sami... Jmenuje se Odhalení temnoty.

A kromě channelingu zde máme ještě jednu novinku - podařilo se nám vydat další Kryonovu knihu!!! Je skutečně nádherná. Jsou v ní základní informace o Kryonovi, i o nás - lidských bytostech - a o našem úkolu zde na Zemi. Krom toho si tam můžete přečíst něco i o Ježíšovi, ale za úplně nejzásadnější považuji informace o odstranění karmy a o možnostech léčení - sebe, druhých lidí a planety... Kniha se jmenuje Konec času - Nové informace pro osobní mír. A už pracujeme na dalších (a je skutečně na co se těšit). 

6) 26.11.2014 - Zdá se, že u letošních channelingů zůstaneme. Dnešní má název Fyzika vědomí - Odhalená budoucnost. V zásobě máme samozřejmě i některé starší a neméně krásné věci, ale přeci jen ta letošní poselství jsou tak nějak "urgentnější" a tak občas i "předbíhají ve frontě" ;-).

S láskou,

 

 

M.