Nové nástroje - Pozdravení vyššího já

17.05.2023 15:57

Nové nástroje – Pozdravení vyššího já 

Tento živý channeling Kryona byl přijat a streamován Leem Carrollem

v rámci Léčivé středy/Healing Wednesday, 17. května 2023

 

Zdravím vás, drazí, já jsem Kryon z magnetické služby.

Pokračujeme v naší sérii o nástrojích posunu, jak je nazývám, nebo o nové energii. V minulých týdnech, minulý měsíc a také tento měsíc jsme některé z těchto nástrojů uvedli. Některé z nich jsou dary, neboť jsou velmi, velmi potřebné, a jiné jsou nástroji, které ve vašem životě vytvoří uvědomění a světlo, jež vylepší starou duši. Tento je jeden z těch vylepšujících nástrojů. Je těžké popsat vám něco, co může existovat kolem vás, ale čeho si nejste vědomi. Je těžké popsat něco, o čem si myslíte, že si to uvědomujete, ale ve skutečnosti si to neuvědomujete. Co tím myslím?

Když vám někdo řekne, že máte duši, opravdu jí rozumíte a víte, jak je velká a že se k ní můžete přiblížit a skutečně z ní čerpat? Odpověď pravděpodobně zní, ne. V posledních letech to Kruh dvanácti rozšířil a dovedl k realizaci, pomohl vám ukázat pravdu, kterou jste možná dříve neznali. No a tohle je něco podobného. Je to něco, čeho jste si vědomi jen podle jména, ale – garantuji vám – nikdy jste to doopravdy nepochopili. Tento nástroj nazveme Pozdravení svého vyššího já, uvědomění si svého většího já.

Když někdo řekne: Mé vyšší já udělalo nebo řeklo to či ono, co si pod tím představíte? Většina z vás si toho moc nepředstaví, protože je to těžko uchopitelné. A tak vám poskytnu lepší vizualizaci, neboť – pokud jste posledních sedm týdnů dávali pozor – víte, že vyšší já je to, co vám dává dar v Kruhu dvanácti a dnes večer to udělá znovu velmi zvláštním způsobem.

Čím je pro vás vyšší já? Každý den, zatímco tady kráčíte po této planetě? Pojďme si namalovat obraz. Neměl by být příliš složitý. Můžete si ho namalovat tak velký, jak chcete, ve své představivosti. Jakého největšího, nejdramatičtějšího, nejvelkolepějšího a nejkrásnějšího anděla si dokážete ve své představě vykouzlit? A jak velký by měl být tento anděl? Měl by zlatou barvu? Měl by duhové barvy, nebo by byl prostě jen čistě bílý? Měl by nějaké pohlaví? Jakou by měl siluetu? Byl by jako oblak? Jak by zněl hlas tohoto nejvelkolepějšího anděla, kterého jste kdy potkali nebo o něm věděli?

Když si to všechno dáte dohromady, získáte jen záblesk, jen maličký záblesk sebe sama! Vaše Vyšší já je andělské povahy. Tečka. Vaše vyšší já není něco, co sídlí ve vás, zatímco kráčíte světem. Je to něco, co je vámi. V tomto bodě to začíná být trochu obtížné, protože se jedná o multidimenzionální koncept. Chtěli byste, aby buď byl vaší součástí, nebo byl od vás oddělen? Takže jak to je? A vy tu sedíte a čekáte, že vám odpovím ano nebo ne. Ale to nemůžeme. Protože tyto multidimenzionální věci dalece přesahují rámec singulárního pozorování.

Věci, o kterých mluvíme a o kterých jsme vždy mluvili, pokud jde o vaši duši, jsou na tom podobně. Jsou vaší součástí, ale zároveň jsou od vás oddělené. Jsou obojí: jsou po vašem boku, jsou vedle vás, ve vás, na druhé straně – a to vše zároveň.

To není něco, co byste dokázali udělat, ne ve své jedinečnosti jako lidské bytosti. Ale vaše větší já může. Vaše větší já může být na druhé straně závoje, a také tam je, i na této straně závoje, a to také je. Vaše větší já je tu vždy s nataženou rukou. Rád bych, abyste porozuměli tomu, když říkáme, že tím nástrojem je přivítání nebo uvědomění si svého vyššího já. Máte průvodce a ten nemá nic společného se třemi průvodci, kteří vás provázejí a o kterých jsme mluvili dříve. Tohle je mistrovský průvodce. Ti tři průvodci, které považujete za své, jsou od vás ve skutečnosti odděleni. Tento však je vámi.

Představte si, že jste vedeni sami sebou, vyšším Já, větším já, které je vševědoucí. Které vidí, co přichází a co byste mohli obejít, pokud je to problém. Vyšší Já je to, které vám pak může dát afirmace, jež můžete vyslovovat. Vyšší Já, které ví všechno, vám může poradit a snažit se předávat vám intuici, kterou pravidelně odmítáte. Větší já se může projevit v odpovědích, o které jste žádali, ale které neposloucháte, protože své větší já nerozpoznáváte.

Co kdybyste si každé ráno uvědomili své vyšší já a pozdravili je? Co kdybyste vymysleli afirmaci, která by byla pozdravem, a řekli byste: Děkuji ti, vyšší Já, že se mnou dnes budeš, že mě budeš provázet celým dnem. Ukaž mi, co nevím, poskytni mi věci, které potřebuji. Budu naslouchat své intuici. Děkuji ti, že se ukazuješ a miluješ mě.

Můžete se k němu chovat, jako byste to byli vy, nebo jako by bylo od vás oddělené. Je obojím. Je to matoucí. Ale nedovolte, aby to bylo jen proto, že nerozumíte složitostem multidimenzionální bytosti. To neznamená, že si ji nemůžete užívat. Už jsme to říkali tolikrát. To, že nerozumíte například složitosti automatické převodovky ve svém autě, neznamená, že ho nemůžete řídit. Však ho také řídíte. A právě tak to funguje. Je to otevřené pochopení a přivítání vyššího já, na které jste tak hrdí. Je andělské. Je to super-schopnost, super-síla, chcete-li. A jste to vy. Je to vaše věčné já, nestárnoucí já. Je to vaše příští já, a to další po něm. Je to vaše minulé já z doby, kdy jste tu byli naposledy. Je tím vším. Je vševědoucí, je krásné a nese vaše jméno.

Co s ním můžete udělat? Odpověď zní: Cokoli chcete! Ale pro začátek si uvědomte, že existuje vyšší já, které je vámi, které je andělské a které tu vždy je. A když vám říkám, že k vám má vždy nataženou ruku, znamená to, že chce, abyste ji přijali. Takže tento konkrétní dar nebo nástroj je určen k tomu, abyste tuto ruku přijali, abyste přivítali své vyšší já, abyste si ho byli vědomi a chopili se ruky andělské super-síly, jíž jste vy. Nejen proto, aby vás provázela, ale abyste měli klid a mír, který si zasloužíte, zatímco chodíte po této planetě s vědomím, že je toho mnohem víc, než vám kdy bylo řečeno.

Vím, že je to kontroverzní myšlenka pro ty, kteří věří, že jste se narodili hříšní a nic takového nemáte. Ale říkám vám, drazí, že toto není ta větší pravda. Větší pravdou je, že je vaše a že si ji zasloužíte. Je vaším dědictvím na této planetě, abyste ji poznali, přivítali, přijali, pochopili a s její pomocí rozvíjeli vyšší vědomí. To je to, kým jste. To je to, kým jste vždy byli.

Ach, můžete se zhluboka nadechnout? Děkuji ti, Duchu, že jsi mi začal ukazovat pravdu o velkoleposti lidského ducha a o tom, co mohu já, co můžeme my společně dosáhnout!"

Když začnete zesilovat (umocňovat) své vyšší já, pak když se dva nebo tři sejdou a začnou vítat své vyšší já, vše se rozsvítí. A o tom už jsme mluvili dřív. Drazí, to je vaše velkolepost. Připravte se na ni dnes večer v Kruhu dvanácti.

Já jsem Kryon, zamilovaný do lidstva.

A tak to je.

 

Kryon

Zdroj: www.kryon.com – Greeting the Higher Self -  min. 15:09

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Jana S. (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Další zprávy a informace od Kryona, Leeho Carrolla i českého překladatelského Kryonova týmu naleznete na naší facebookové stránce KRYON česky  Budeme rádi, když se k nám připojíte.

Kryonovy knihy

O všech těchto skutečnostech, o všem, co je, a co tvoří lidský život, člověka či celé lidské společnosti, ve všech oblastech života, i v návaznosti na spojitost s životem Vesmíru, Galaxie, o tom všem Kryon láskyplně a otevřeně hovoří ve svých poselstvích, ale i také ve svých knihách, které prostřednictvím Leeho Carrolla uvádí na scéně lidského života s cílem napomoct ve vzestupu života planety a člověka do vyšší úrovně.

Informace o Kryonových knihách, vč. informací o možnostech pořízení naleznete v e-shopu Kryonových knih ZDE a na našem webu  ZDE