Podobenství o Woovi a druhém patře

05.10.2022 22:09

Podobenství o Woovi a druhém patře


Kryonův channeling přijal Lee Carroll v rámci Kruhu dvanácti/Léčivé středy, 5. 10. 2022

Zdravím vás, drazí, já jsem Kryon z magnetické služby.  

Je to vždy potěšení, když před nás předstoupíte, zejména poprvé. Poselství, která pro vás mám, jsou vždy předávána s láskou. Dalo by se říci, že záměrem celého tohoto procesu, který právě sledujete, je záměr lásky prolomení bariéry, pokud nějakou máte, která říká, že tyto věci jsou možná jiné, než jste si mysleli, nebo že je v nich nějaký záměr. Skrytá agenda.

Tou agendou, programem, drazí, je Světlo. Abyste viděli věci, které jste dříve neviděli. Abyste se najednou mohli těšit z něčeho, co jste považovali za nepolapitelné. Možná pocit zdraví, pohody, radosti ze života bez ohledu na to, co se děje. Vědomí, že téměř vše, co vidíte před sebou, je něco, s čím můžete pracovat, co můžete změnit, co můžete zlepšit.

Drazí, nepřišli jste sem, abyste trpěli, byli ve stresu, dělali si starosti nebo se báli. Zdá se, že starosti a strach si budují vlastní díru, že? Zdá se, že obavy a strach prohlubují jámu, ve které se nacházíte. No, právě naopak – pokud se naučíte dívat se na to, co se děje, ať je to cokoli, a byli vděční za to, co máte, spustíte tím proces, kdy se jáma začne zaplňovat a starosti a strach odpadnou a místo nich se začnou objevovat řešení.

Mám další Woův příběh. Jedná se o další podobenství a Wo je často postavou v podobenstvích, která jsme vám během více než 30 let předali. Wo není ani muž, ani žena, ale v tuto chvíli z něj děláme muže, protože je snazší mluvit o osobě v příběhu, když je v něm zahrnuto pohlaví. Wo, to je vlastně wo-muž. (Pozn. překl.: „woman“ je zároveň anglický výraz pro ženu.)  Je vám jasné, kam to směřuje. Wo tedy nemá pohlaví, ale pro tento příběh je Wo opět on.

Wo, jak tam sedí ve svém životě, si uvědomuje, že potřebuje jít na vyšší úroveň, a metaforicky řečeno ví to, že potřebuje jít do druhého patra. Je unavený z prvního patra. Všude, kam přijde, mu říkají, že vzestup vědomí je možný a že cesta k němu vede přes záměr... A to může znít, jako bychom pokračovali v odpovědi na otázku „co znamená Kryonovo rčení“, a je tomu tak a toto je podobenství, které se kolem toho točí.

Wo je frustrovaný, protože nic nefunguje. Neví, kde začít. Sedí a říká: „Drahý Duchu, dostaň mě na tu druhou úroveň. Sedím tady a jsem unavený z první úrovně. A bylo mi řečeno, že bych mohl mít tolik věcí, kdybych si více uvědomoval druhé patro, ale nemohu mít to uvědomění, pokud jsem přilepený na prvním patře. A nejen to. Mám ve svém životě něco, co už nějakou dobu mám. Milý Duchu, týká se to mého šéfa v práci. Ty víš, že tu nemám sedět a nechat se zneužívat tímto šéfem. Kvůli tomu tady nejsem. Stále dokola mi bylo říkáno, že tu nejsem proto, abych to trpěl, a tak chci jen, jen dvě věci. Chci, abych mohl jít do patra číslo dvě, a chci, aby šéf odešel, pokud to není moc. (Kryonův smích) Věřím, že tyhle zázraky ve svém životě dokážu vytvořit." Toto je Wo.

„Wo, to jsou dobré myšlenky." Wo je skutečně na správné cestě. Pak k Woovi přijde průvodce. Ach, vždycky chtěl mít průvodce. Teď je vlastně jeho průvodcem více průvodců, ale protože je Wo svérázný, má tak nějak rád, když mu jeden člověk dává jeden druh rad. Je to individuální přístup, a to je to, co očekává a co má.

A vtom přichází jeho průvodce ve snu. „Wo, vidím tě. Vidím, co potřebuješ. Vidím, co chceš. Všechno je možné. Wo, dám ti vizi a chci, abys ji opakoval pokaždé, když budeš mít záměr. A tady je ta vize: Wo, chci, abys byl kamerou, která sleduje, jak to dělají ostatní lidé. A abys mohl jet tam, kam chceš, musíš nastoupit do výtahu."

Líbí se vám to zatím? (Kryonův smích)

Ve vizi Wo sleduje jednotlivce za jednotlivcem, mnoho z nich jsou ženy a jsou tam i muži. Na tom ale nezáleží, oni jdou k výtahu a on vidí, jak stisknou tlačítko nahoru a ten se rozsvítí přesně tak, jak má. A pak říkají svou pravdu a dávají najevo záměr, to, co chtějí. A on to poslouchá, ale není to tak důležité, protože jejich záměr není jeho záměrem, takže cokoli řeknou, je jen to, co řeknou. A pak se otevřou dveře, oni vstoupí, dveře se zavřou a je to.

A on se ptá průvodce: „Myslíš, že je to tak jednoduché?“

A průvodce říká: Tak nějak, Wo, chci, abys šel v duchu do toho výtahu a chci, abys to praktikoval. A průvodce pak zmizí.

Následující noc se Wo vydá do této vize. Sedne si a položí si ruku na srdce. A říká: „Teď jsem v té vizi.“ Vidí výtah. Tady je. Je jen pro něj. A on říká: „Mohlo by to být opravdu tak jednoduché? Ano,“ říká. A odpověď skutečně zní: ano. Řekli jsme vám, že Duch naslouchá záměrům daným v lásce. A tak jde k výtahu, stiskne tlačítko a ono se rozsvítí. Řekne: „Drahý Duchu, dostaň mě do druhého patra a zbav mne šéfa, to říkám v lásce, Duchu. To je to, co chci, v lásce, Duchu. Udělej to.“ A je tak šťastný, že teď už ví, jak se to dělá. A sedí a dveře se neotevírají. Světlo na tlačítku „nahoru“ stále svítí, ale dveře se neotevřou, takže to samozřejmě opakuje.

To je velmi časté, drazí. Děláte to neustále. Možná máte pocit, že Bůh neslyšel dobře, a tak to musíte opakovat. No, možná Bůh neposlouchal. V tu chvíli dělal něco jiného. „Drahý Duchu, dostaň mě do druhého patra a udělej prosím něco, co by odstranilo mého šéfa. Děkuji ti, Duchu, protože vím, že se to stane.“ A dveře se neotevírají.

Wo se z této vize vrací. Samozřejmě je zklamaný. „Mýlil se průvodce? Snad jsem si to všechno vymyslel? Byl ten průvodce skutečný, nebo to byl jen sen a já jsem jen předstíral, že dostávám radu?“ ptá se. A to samozřejmě dělá s intuicí skoro každý. Pochybujete o ní.

Příští noc se průvodce vrátí a ptá se: „Wo, udělal jsi, co jsem chtěl?“

A Wo říká: „Samozřejmě, že ano. Šel jsem do výtahu. Stiskl jsem tlačítko. Světlo se rozsvítilo. Požádal jsem o to, co jsem chtěl, a nic se nestalo.“

A průvodce se zeptal: No, Wo, požádal jsi vážně o to, co jsi opravdu chtěl, nebo jsi uvedl, co si myslíš, že jsi chtěl?“

A Wo řekl: „A jaký je v tom rozdíl?“ (Kryonův smích) „Já tyhle věci potřebuju. Žádám právě o tohle.“

A průvodce řekl: Ale ty ses tím omezil, Wo. Přemýšlej o tom. Co bys třeba mohl udělat, abys změnil způsob, jakým se ptáš, a získal bys stejnou věc nebo víc? Zkus to znovu, Wo.“

Wo o tom přemýšlel celý den. Přišel domů z práce, kde musel znovu strpět šéfa, a znovu se pustil do vize. Byl tam. Byl tam výtah. Šel k výtahu, stiskl tlačítko, rozsvítilo se světlo. Teď už je opatrnější a říká: Drahý Duchu, dostaň mě do jakéhokoli patra, které mi bude vyhovovat. Drahý Duchu, pokud jde o mého šéfa, cokoli, co je pro mě správné. Okamžitě se otevřely dveře a Wo nastoupil. (Kryonův smích.)

Dveře se zavřely. Ve výtahu je sám a všiml si, že na něm nejsou žádná tlačítka, jak by se u mnoha pater dalo čekat. Bylo tam jen jedno tlačítko. Bylo na něm jeho jméno: „Wo“ a stiskl ho. Ucítil vzestup, pocit povznesení. A byl tam a výtah jel a jel, až se dveře otevřely. A přišlo trochu zklamání, protože když se otevřely, bylo to stejné patro. Vystoupil v podlaží, o kterém si myslel, že je to první.

Tady se chtěl právě teď obrátit na svého průvodce a říct: „Co to má být? Jsem zpátky ve stejném patře.“ Co by mu na to řekl jeho průvodce? No, možná už na to dokážete přijít sami. Je to stejné patro, vypadá stejně, ale energie je jiná? To nechám na vás.

Wo si okamžitě uvědomil, že je lehčí, což znamená, že se cítí jinak. Cítil větší radost z toho, co přijde. Uvědomil si, že ať už ho vzali do jakéhokoli patra, bylo to něco pro jeho vyjádření (život), pro jeho duši. Nemělo to vypadat jinak. Nebudou se tu procházet andělé. Pořád to sice bylo první patro, ale nový Wo.

A pak se vydal do práce. (Kryonův smích) Když přišel do práce, konala se oslava. Byl tam šéf. „Aha, on je pořád tady. Možná to moc dobře nefungovalo.“  Ale byla tam oslava něčeho. Něco se dělo. Něco se... něco se dělo. Když viděli, že Wo přišel, všichni se radovali a říkali: „Gratulujeme vám všem.“ Všichni byli šťastní.

A Wo se zeptal: „Co se to děje?“

Řekli: „Zdá se, že šéf byl povýšen do druhého patra.“ (Kryonův smích) A Wo se smál a smál. Do toho patra, do kterého žádal, aby šel on, šel šéf. A navíc, Wo, ty jsi teď šéfem prvního patra.“

Chápete to, drazí? Duch ví, co pro vás funguje – co je pro vás v ten moment to správné a žádané. Duch ví. Vy ne. Opravdu nevíte. Jen si vymýšlíte věci, o kterých si myslíte, že budou fungovat. „Drahý Duchu, když mačkám toto tlačítko, dej mi, co potřebuji.“ Neurčujte, co si myslíte, že je odpověď/řešení, protože tím vše omezujete. Místo toho záměrně a s láskou řekněte: Drahý Duchu, miluji tě. Jsem do sebe natolik zamilovaný, že žádám, aby se věci, které jsou v mém životě a v mém okolí dobré, pomalu vyvíjely. A když nastoupím do výtahu, nebudu si stěžovat, že jsem nedostal přesně to, o co jsem žádal. Dostal jsem víc.

Co vy na to? Je pro vás v pořádku být v prvním patře, ale přitom mít vzestoupené vědomí? Zvykněte si na to. Toto je budoucnost.

Já jsem Kryon milující vás všechny.

A tak to je.

~ Kryon

 

Zdroj: www.kryon.com – WO and the Second Floor – MP3 - min. 13:21

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Bára K. (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Další zprávy a informace od Kryona, Leeho Carrolla i českého překladatelského Kryonova týmu naleznete na naší facebookové stránce KRYON česky  Budeme rádi, když se k nám připojíte.

Kryonovy knihy

O všech těchto skutečnostech, o všem, co je a co tvoří lidský život, člověka či celé lidské společnosti, ve všech oblastech života, i v návaznosti na spojitost s životem vesmíru, galaxie, o tom všem Kryon láskyplně a otevřeně hovoří ve svých poselstvích, ale i také ve svých knihách, které prostřednictvím Leeho Carrolla uvádí na scéně lidského života s cílem napomoct ve vzestupu života planety a člověka do vyšší úrovně.

Informace o Kryonových knihách vč. informací o možnostech pořízení naleznete v e-shopu Kryonových knih ZDE a na našem webu  ZDE