Proč jsme zůstali...

16.10.2023 12:34

Může jít o obrázek pódiumMůže jít o obrázek harfa a osvětlení

 

Minulý týden se začaly dít zvláštní věci - na mnoha úrovních... je to taková příležitost se zastavit a vidět věci z vyšší perspektivy, uvědomit si svou možnost volby. Když věci nejdou tak, jak bychom si přáli nebo jak jsme očekávali, vždy si můžeme uvědomit, že to neznamená, že je nutně něco špatně. Je to příležitost se zastavit, nadechnout a rozhodnout se - kterou z cest na rozcestí si vybereme - půjdeme jinudy nebo tou, kterou jsme šli dosud? Ale není to jen varianta A nebo B. A neznamená to, že je jedna lepší nebo horší. Vtip je v tom, že obě nakonec mohou vést ke stejnému cíli a co je ještě krásnější - můžeme si zvolit kteroukoli, ale zároveň přestoupit na její vyšší variantu - přidat na tempu a frekvenci, nebo naopak ubrat.

Pokud jde o širší pohled, mohla bych o tom psát hodiny, ale já jsem dnes usedla k počítači, abych vám vysvětlila, co se stalo s naším Kryonovým webem.

Na této adrese jsme už dlouho - 8.8.2012 jsem tento web založila a začala plnit překlady. A 11.11.2012 jsme jej spustili naplno pro veřejnost. A je krásně symbolické, že zrovna 10.10.2023 se stalo, že nám z webnode napsali, že jsme přečerpali měsíční limit pro přenos dat a prohlížení webu zcela zablokovali. Nebylo to zčistajasna. Tuto zprávu už dostávám pravidelně hodně dlouho (protože vás sem chodí stále víc a víc a stále častěji a to je přeci důvod oslavovat ne si zoufat!), jen nikdy neudělali tento krok. A tak myslím, že to bylo velmi symbolické, že to vyšlo zrovna na to datum a zrovna v době, kdy jsme se setkali s rodinou Hvězdné brány na ostrově Kos, abychom tu s tisícovkou lidí osobně a tisícovkami dalších online (a nespočetným množstvím bytostí) spolutvořili nové potenciály pro lidstvo jako celek. Posouvali jsme se (osobně, coby rodina Hvězdné brány i coby lidstvo) na úplně novou časovou osu a bylo to něco tak nádherného, že to ani slovy nejde popsat. Vidět se, obejmout, dotknout, sdílet prožitky, pocity, energie, vize... své talenty a dary. Naplňovalo mě to takovou radostí a vděčností. A ano, po celou dobu jsme čelili mnoha menším či větším výzvám, ale právě ta pospolitost nám pomohla si uvědomit, že buď můžeme začít hodnotit, trápit se, vztekat, propadat zoufalství, bát se, nebo se můžeme nadechnout a zvolit si znovu...

No a tak jsem i Kryonův web nechala chvíli být... 

Teď už jsem zpátky a měla jsem možnost se ohlédnout a vidět - všechny ty roky, kdy jsme na tomto webu měli možnost nejen číst a shlédnout, ale hlavně vnímat, cítit, prožívat Kryonovu moudrost a lásku... Pokud si dobře vzpomínám, tak jen jedenkrát předtím nastala stejná situace a díky štědrosti jednoho z pravidelných návštěvníků jsme na rok zakoupili balíček a pak jsme zde byli opět několik dalších let zcela zdarma. 

Nabízíme zde sice Kryonovy knihy, ale všechny channelingy, které tu najdete, jsou také zdarma (jsou jich stovky, ne-li už tisíce). Lee je dává k dispozici na svém webu a YouTube kanálu zdarma a ani my nejsme placeni za jejich překlad. Já nyní už jen tu a tam přeložím nějaký channeling nebo vzkaz, který se konkrétně vztahuje k aktuálnímu dění nebo je primárně předán pro Lemurijské sesterstvo (víc toho už nestíhám). A také čtu všechny překlady a provádím korektury, kde je to třeba. Láďa Mlčák, který nás ke Kryonovým channelingům přivedl a celé ty roky organizuje překlady, je také ještě čte, provádí korektury u věcí, které mi unikly a zdůrazňuje části, které vnímá jako důležité. A pak je celá řada překladatelek a překladatelů, kteří za ty roky Kryonovy channelingy překládali a překládají. Aktuálně je to nejčastěji Jana S. a před ní to byli po mnoho let další... a děláme to ve svém volném čase, zdarma a s velkou radostí.

Lidé se mne často ptají, jestli když překládám, mám čas si ty channelingy také užít (zejména při vysíláních a osobních akcích) a já vždy odpovídám stejně, protože je to pravda - ANO, VELMI. Díky tomu, že udržujete pole, že jste vyladění, a díky tomu, že poskytnu svůj hlas (či prsty na klávesnici), aby energie mohly proudit skrze mne, mohu se uvolnit a celý ten proces si užít. Je to stejné, jako když Lee nebo kdokoli jiný sedí na židli a překládá zprávy od Ducha, Kryona, kterékoli bytosti či kteréhokoli vědomí... je to stejně silné, jako když vy se usadíte a dovolíte nejen slovům, ale i energiím, aby proudily skrze vás... aby hladily, léčily, probouzely, aktivovaly, posouvaly, zaklikávaly do sebe... 

No a tak jsem cítila velikou vděčnost - za to, čeho smím být součástí - za všechny energie a vhledy, které za ty roky přišly nejen od Kryona a Leeho. Za všechny ty příelžitosti a obrovský posun, který mi tato spolutvorba přinesla. Za všechny dveře, které mi otevřela - za dary, které se mi díky tomu probudily. Za tým, kterého jsem součástí. A za to, kolik z vás jsem díky tomu potkala osobně nebo prostřednictvím mailů.... a mnoho mnoho dalšího. A tak jsem také vděčná za to, že nám Webnode umožnil sdílet tento prostor. Proto jsem neváhala. Energie musí proudit - když dáváte, vytváříte prostor pro to, abyste mohli dostat a když dostáváte, je třeba opět poslat dál, aby více mohlo přijít a já už toho od vás všech dostala tolik... tolik nádherných obětí, vzkazů, díků, prožitků... 

Ale samozřejmě jsem se podívala i na druhou možnost - přejít jinam, ale vnímala bych to nejen jako nevděčnost, ale hlavně by to vytvořilo chaos - Už 11 let se tu potkáváme (to by chtělo oslavu, že?), odkaz na tyto stránky je na všech channelinzích a mnoha webech... nechtěla jsem abyste nás museli hledat. Byl by to chaos pro nás všechny, tak to už bylo jen takové logické potvrzení mysli. Srdce dalo jasnou zprávu už předtím :-).

A tak tedy na další mnohá léta pospolu... 

Díky za vaši trpělivost, věrnost, podporu a za to, že svou přítomností, probouzením a osobní proměnou pomáháte měnit tento svět. A on se mění, proto se toho teď tolik děje... jako když doma děláte generální úklid - mnohé je třeba vytahat ze šuplíků a skříní (všechny ty kostlivce), mnohé je třeba poslat dál nebo zcela vyhodit, vynést pavouky, odstranit pavučiny a prach, a teprve pak to, co zůstalo, začnete uklízet buď na stejné místo nebo na jiné, kde to bude dávat větší smysl. Teď jsme ve fázi vymetání, třízení, vyhazování... ale nadejde i čas, kdy budeme už jen hledat nové pozice a jednoho dne se podíváte a uvidíte, jak jedna místnost po druhé začínají zářit čistotou a jako by se celý dům proměnil... a nám všem se bude dýchat mnohem lépe... Pamatujte, časové okno příležitosti pro to všechno třídění, předělávání a transformaci ve zrychlené, zesílené a silně podporované formě je otevřené do roku 2030, už se blížíme... Může vám to připadat nekonečné, ale když si uvědomíte, že to okno se otevřelo na 36 let, máme to už "za pár"... to už skoro "stříháme metr" :-D ;-). 

Ještě jednou díky za všechno. Díky, že jste.

<3

 

Za Kryonův český tým,

 

Marie K.