Únor 2018

03.04.2018 22:37

Kryonovy „Marshmallow Messages“ – únor 2018

 

 

07. 02. 2018

STÁT SE MULTIDIMENZIONÁLNÍMI

 

Energie na Zemi se mění pro vás! Právě teď máte větší schopnost pokročit ve světle než kdykoli dřív. Nyní je vám dostupná schopnost (připraveni?) stát se multidimenzionálními.

~ Kryon prostřednictvím Lee Carrolla ~

- z Kryonova živého channelingu „Stát se multidimenzionálními“ -

 

 

19. 02. 2018

JÁ JSEM

 

Pokud je Bůh skutečně Bůh, pak je Bůh živý coby Stvořitel, coby JÁ JSEM, nikoli JÁ BYL! JÁ JSEM znamená přítomného (současného) Boha, nikoli minulého. Představuje Boha se současnými, nádhernými a láskyplnými informacemi. Není to Bůh z knihy napsané před tisíci lety. Drazí, v knize je historie! Bůh je živý ve vás!

~ Kryon, přijato Lee Carrollem ~

- Z Kryonovy Knihy Čtrnáct – Nový člověk -

 

 

26. 02. 2018

CO TO ZNAMENÁ?

 

Stále máte 24 párů [chromozomů], ale jeden z nich není viditelný, tak jako není viditelná ani gravitace nebo magnetické pole. Tento velmi zvláštní 24. pár je plně multidimenzionální a proto vaše DNA může skutečně ovlivnit pohyb elektronu v kvantovém poli.

Co to tedy pro vás znamená? Znamená to, že máte schopnost sami sebe dostat z lineárního myšlení, z toho, co vás vždy vedlo přímo do války a disfunkce! Chápete to? Nikdy jste nebyli dost moudří na to, abyste pochopili, kdo skutečně jste. To se nyní mění.

~ Kryon, přijato Lee Carrollem ~

- z Kryonova živého channelingu –

 

 

Zdroj: e-mailové „Monday Marshmallow Messages“ od Kryonova týmu (www.kryon.com)

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Marie Kuchařová (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Kryonův seminář v Praze –

Potřebné informace získáte na Kryon-Praha.cz