Vědec

12.08.2018 14:15

Vědec

Tento živý channeling Kryona byl přijat v Portlandu, Oregon, USA

12. srpna 2018

Zdravím vás, drazí, já jsem Kryon z magnetické služby.

Doopravdy vás vidíme, doopravdy vás milujeme, doopravdy jsme s vámi. Pro každého člověka je těžké změnit paradigma – paradigma, ve kterém vás lidé, které jste milovali, naučili svůj pohled na svět a ve kterém jste vyrostli. Dívali jste se na ně a říkali si: „To jsou moudří lidé,“ ať už to byli učitelé, rodiče nebo přátelé. Vzali vás za ruku a říkali: „Takhle to funguje.“ Tímto způsobem jste dosáhli toho, čeho jste dosáhli a přežili to, co jste přežili. To je to, co učíte své děti.

Teď vám říkáme, že toto paradigma (způsob, jakým se díváte na svět), na které jste si tak zvyklise začíná měnit. Pokaždé, když to říkáme, mnozí namítají: „Nechci se měnit, chci, aby všechno zůstalo tak, jak to je, víš, jakž takž to funguje a já to zvládám. Je to v pořádku.“  Proto už nechceme říkat „měnit“, ale od této chvíle budeme říkat „zlepšit“. Pokud si představíte, že je před vámi něco, co by věci mohlo zlepšit, pak si nemyslím, že byste kvůli tomu měli pociťovat obavy.

Rádi vyprávíme příběhy. Rádi vám předáváme podobenství, abyste se v nich mohli sami vidět. Dnes v následujícím channelingu vám předáme další podobenství. Nazveme jej „Konec cyklu“. Půjde v něm o naši oblíbenou postavu. Vyprávění příběhů lidé milují, mohou se s tím identifikovat, zapojit se do toho a později na sobě uplatnit.

Jednou jsme předali channeling  o muži, který se narodil v jednom domě. Rád bych na něj navázal a rozšířil ho. Udělejme z toho člověka dětského vědce, jinými slovy dítě, které se později stane vědcem, dobrým vědcem, možná jedním z nejlepších na této planetě. V tomto domě, který nazveme „život“, se dítě všechno učí. Učí se, kde všechno je, jak chodit, jak si hrát, jak se smát, jak plakat – všechno, co tvoří život – a jak roste, tak se pomalu učí i vědu. Ve vědě, která jej přitahuje, dělá objevy. Objevuje, že kolem něj existuje také neviditelný svět. Existuje světlo, které nemůže vidět, zvuky, které nemůže slyšet, a fyzika, které nerozumí. Je potěšen, když si pomyslí, že by tyto věci mohly existovat. Dosud se těmito věcmi nikdy nezabýval. Jen se na ně dívá a říká: „Ano, ano, jsou tady, jsou tady. Budu je víc studovat a informovat se o nich. Jsou tady. Mezitím se ale vrátím k věcem, které mohu vidět, protože tím si vydělávám na svůj život. Tímto způsobem jsem také v kontaktu s ostatními lidmi. Takže se zas vracím domů. Musím se zabývat věcmi, které dokážu vidět.“ Těmito slovy vlastně vyjadřuje toto: „Neobtěžujte mě novými věcmi, i když jsem je objevil, i když jsem možná jediný na světě, který o nich ví. Je to jiná planeta, je to jiný svět, je to jiný scénář, se kterým nemám nic společného, protože se musím vrátit domů. Musím být s těmi, se kterými jsem, musím jíst a musím žít, protože to je moje krabice a já jsem v ní takhle šťastný.

Vědec má nyní dítě. Dítě je ještě lepší vědec než on. S novým vědomím vidí dítě neviditelné věci a říká: „Tati, podívej, můžeš skutečně manipulovat s tím, co je neviditelné.“ A otec říká: „Nevěřím tomu, nevěřím tomu.“ Dítě mu to však ukazuje: „Nezkoušel jsi to, protože jsi o to neměl zájem, ani ses do toho neponořil. Chtěl ses jen dívat.“ Dítě s tím začne manipulovat a otec přihlíží. Říká: „Počkej, vrať se o krok zpátky. Právě jsem něco uviděl.“ A dítě říká: „Ach ano, je to záhada, že?“ Otec říká: „Co to je? Co je to?“ Otec uviděl to, co dítě nemohlo vidět. Říká: „Vypadá to, nu ano, vypadá to jako výtah.“ A dítě říká: „Vsadím se, že to taky je.“ Nezapomeňte, že to je podobenství/metafora. (Kryon se směje) Společně oba začnou stiskávat tlačítka na těch neviditelných věcech, kterých by se předtím nikdy nedotkli, a v kvantové energii se otevře výtah. Musí se rozhodnout: Máme nastoupit nebo ne?“ Výtah v tomto scénáři může jet pouze nahoru, což pro oba znamená to „lepší“. Takže oba do něj nastoupí a nevědí, zda se budou moct vrátit, ani co to znamená. Dveře se zavřou a oni si uvědomí, že místnost, ve které se narodili, je v přízemí osmdesátipatrové budovy a že existují další a další úrovně, úrovně dimenzí a vědomí. Pak začínají číst nápisy na každém patře a všechna nesou jejich jména. A je to pořád lepší a lepší. Podívají se na sebe a řeknou: „No, teď přichází ten největší test, zda se můžeme vrátit tam, kde jsme byli, zda se můžeme vrátit domů.“ Stisknou tlačítko Přízemí a výtah se vrátí přesně tam. Řeknou: „To je dobré, vždycky se můžeme vrátit tam, kde žijeme.“ Dveře se otevřou, oni vystoupí a tam to strašně smrdí! (Kryon se směje) Nemohou tam zůstat. „Pojeďme do pátého patra, tam je to mnohem lepší.

Nemusím vám tohle podobenství vykládat. Tohle se tady děje s novými paradigmaty. Jednoho dne se ohlédnete zpět za tím, co se vám líbilo, na co jste byli zvyklí, o čem vás učili, že je základem, a řekněte: Jsem rád, že jsem stiskl tlačítko, že jsem se vydal k tomu, čemu jsem nerozuměl, co bylo pro mě neznámé a neviditelné. Jsem rád, že jsem to udělal, protože všechno se stalo větším a já jsem to pochopil, protože to bylo tak intuitivní. Je to skoro, jako kdybych pro to byl stavěný, abych to pochopil, protože tyhle věci ke mně přišly; zpočátku byly velmi složité, ale později se mi staly druhou přirozeností, už nikdy se nevrátím do přízemí, už nikdy, protože tady, kde jsem, je to mnohem lepší.“ V tomto světě, ve kterém teď žijete, je tolik lidí, kteří s vámi žijí a kteří jsou ještě v přízemíNení to vaše práce, abyste je vzali za ruku a řekli jim, že máte něco lepšího. Místo toho je vaším úkolem žít tak, aby přišli k vám a řekli: Ukaž mi ten výtah, protože vím, že jsi jej našel. Toto je způsob, jak jim to ukázat. Dneska si o tom povíme víc.

Tohle dává velmi odlišný náhled na spiritualitu, na náboženství, možná proto, že to není nic z toho. Je to praktický život v době, kdy se s vámi začíná Tvořivý zdroj všeho kontaktovat a říkat: „Rozpomeň se na mě.“ Tohle je doba, kdy začínáte být aktivováni takovým způsobem, jaký jste dříve považovali za nemožný, způsobem, který změní vaše zdraví, vaši osobnost a to, jakým vidíte ostatní. To vám dá moudrost říkat věci odlišným způsobem, jenž povede k cíli, aniž by byl zraňující. Umožňuje lidem laskavým způsobem poznat, kdo jste, jak se cítíte, a vyzvat je, aby se k vám na cestě přidali. Je to nová doba, drazí. Staré duše, které tu přede mnou sedí nebo které to poslouchají, to vědí. Proto jste tady. Vrátím se.

A tak to je.

Kryon

Zdroj: www.kryon.com – The Scientifist - MP3 - 21:15 min.

 

Pro všechny poutníky na Cestě Lásky do češtiny přeložila Jana S. (www.kryon.webnode.cz). Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy.

Další zprávy a informace od Kryona, Leeho Carrolla i českého překladatelského Kryonova týmu naleznete na naší facebookové stránce KRYON česky  Budeme rádi, když se k nám připojíte.

Kryonovy knihy

O všech těchto skutečnostech, o všem, co je a co tvoří lidský život, člověka či celé lidské společnosti, ve všech oblastech života, i v návaznosti na spojitost s životem Vesmíru, Galaxie, o tom všem Kryon láskyplně a otevřeně hovoří ve svých poselstvích, ale i také ve svých knihách, které prostřednictvím Leeho Carrolla uvádí na scéně lidského života s cílem napomoct ve vzestupu života planety a člověka do vyšší úrovně.

Informace o Kryonových knihách vč. informací o možnostech pořízení naleznete ZDE.