Vzestup

15.07.2013 21:03

Otázka: Nejdražší Kryone, velmi tě miluji. Nejlepší věc, která se v mém životě stala, byla pravda, kterou přinášíš od Ducha (Svatého). Kompletně to změnilo můj život. Má otázka se týká Vzestupu. Prosím, řekni mi, co bych měla v tomto okamžiku svého života vědět o Vzestupu. Moje největší touha ze všech je vzestoupit, ale zůstat na planetě, abych mohla pomáhat svým bratrům a sestrám.

Dále také velmi toužím spojit se se Vzestoupenými Mistry, abych u nich mohla studovat, jak uskutečnit Boží Plán na Zemi. Nedávno jsem byla intuitivně přivedena k rozjímání se Vzestoupeným Mistrem Kuthumim. Zajímala by mne tvá rada v tomto. 


Odpověď: O vzestupu bude celé velké Kryonovo učení, které začne na konci února a bude publikováno. (Nevím, kdy byla tato odpověď přijata, v této sekci to neuvádějí – pozn.př.)

Můžete obdržet moudrost kteréhokoli Vzestoupeného Mistra, ale ten, který má pro vás nejlepší odpovědi, má vaši tvář. Je na čase, abyste pochopili, že žádný mistr, který kdy na Zemi žil, vám nemůže dát víc informací než zdroj, který máte uvnitř sebe. Všichni Vzestoupení Mistři přinášeli stejnou pravdu a ta je dostupná při procesu, který nazýváte Vzestup. Je to osobní a potřebujete pouze spolu s Vyšším Já.

 

Přeložila Marie Kuchařová