Duben 2013

02.04.2013 23:45

 

 

Březen - za kamna vlezem, duben - ještě tam budem :-(... No, i když tedy venku jaro ani zdaleka není, tak třeba vás zahřejí vnitřně následující channelingy...

 

1) 02.04.2013 - Tři části - hodně zajímavé poselství. Kryon v něm opět hovoří o třech našich částech (z devíti) - Vyšším já, Lidském vědomí a Innate - a o tom, jak s nimi pracovat. Zajímavé je ovšem také jeho vysvětlení příběhu o Elíšovi - již o něm hovořil 9x, tentokrát je toto vyprávění ovšem úplnější a snad již i kompletní. No a obzvláště silné pro mne bylo ještě jedno téma: proč v sobě někdy cítíme energii některého konkrétního Mistra a třeba i se cítíme být jeho reinkarnací... Jen mi to potvrdilo, co jsem již nějakou dobu tušila, přesto to pro mne byl velmi silný zážitek... Tak kéž se líbí i vám.

2) 04.04.2013 - Marshmallow Messages za březen 2013 - Kryonův tým přešel na rozesílání těchto kratičkých vzkazů pravidelně každé pondělí, tak snad jim to vydrží :-).

3) 16.04.2013 - Tentokrát pro vás máme velkou "novinku" - přidali jsme speciální oddíl pro pěti dílnou sérii nazvanou Příručka Pracovníka Světla. První díl nese název Objevení vaší spirituality. Určitě si tyto lekce nenechte ujít. Další část zveřejníme pravděpodobně opět za týden...

4) 23.06.2013 - Pokračování Příručky Pracovníka Světla - druhá část se jmenuje Pochopení vaší duality.

5) 29.04.2013 - A je tu konec měsíce, takže zde pro vás mám poslední dubnový překlad. Jde opět o jeden z letošních channelingů. Překrásný. Jmenuje se Časová kapsle Gaii a navazuje na oba předchozí letošní channelingy: "2013 A co teď?" a "Nástroje Staré Duše pro rok 2013", které jsme vám přinesli již dříve. Užijte si jej.

 

Na viděnou v květnu...

 

Za Kryon.webnode.cz s láskou M.