Leden 2014

05.01.2014 20:14


 

Vítám vás v novém a věřím, že báječném, roce 2014!


 

A hned tu pro vás mám několik novinek. Nejprve ale prosbu:

Bohužel se mi opět nepodařilo vložit nové aktualizace v minulém měsíci, protože jsme překročili množství dat. Komunikovala jsem s Webnode a bylo mi sděleno, že "problém" není v tom, kolik věcí na tento web vkládáme, ale v tom, že je tento web stále oblíbenější a že to "překročení" se týká stahovaných dat. Což je samozřejmě skvělá zpráva! Jenom teď nevím, jak to jednoduše a elegantně vyřešit, aniž bychom museli přejít k placené službě. Dalším řešením by byly reklamy, ale do těch se mi úplně nechce. Takže pokud vás napadá jiná varianta, budu ráda, když mi napíšete. Předem díky.

Prozatím jsem smazala fotky a alba, aby toho ke stahování nebylo tolik...  


 

Také vám s velikou radostí oznamuji, že jsem dokončila korektury starších překladů (1997 - 2011 vč.). Čím déle Kryona poslouchám a čtu, tím je mi bližší a mění se i celkové porozumění jeho práci a právě proto jsem přikročila k těmto opravám. Samozřejmě netvrdím, že jsou úplně dokonalé, ale jsou rozhodně v takové podobě, abych vám je mohla s čistým svědomím představit. Pokud něco zůstalo "neodchycené", jistě to už v této fázi poznáte. Tyto aktualizované verze najdete pouze na tomto webu!!!


 

No a teď k nově vloženému:

1) 05.01.2014 - Marshmallow Messages za prosinec 2013.

2) 05.01.2014 - vytvořili jsme novou rubriku Knihy. Zde vám jednak představujeme dvě knihy Lee Carrolla o indigových dětech (a dospělých). A také zde najdete vyjádření ke "shodám" ve jménech

3) 05.01.2014 - No a na závěr mám ještě jeden osobní článek k tomu, jak vznikají překlady Kryonových channelingů.

4) 07.01.2014 - Dnes opět něco novějšího - channeling z roku 2013: Jak funguje synchronicita.

5) 14.01.2014 - A opět jeden z nejnovějších channelingů, tentokrát z audio záznamu: Poslední channeling roku 2013.


 

A to je pro dnešek vše. Ale už brzy přineseme další channelingy.


 

Nádherný start do roku 2014,


 


 

MK