Prosinec 2013

03.12.2013 23:57

 

Tak a blíží se závěru roku 2013! Podle Kryona to měl být rok plný výzev, kdy stará energie kolem sebe kopala, co to šlo... no, z mého pohledu měl rozhodně pravdu. A proto nám doporučoval, abychom si vzali "dovolenou". Měli jsme načerpávat síly v mnoha ohledech a zejména duchovně a nechat, ať se ona stará energie sama "ukope". Nám doporučoval začít si osvojovat některé duchovní nástroje... Dařilo se vám?

 

Ale teď už k aktuálním příspěvkům. Možná jste si všimli, že jsem delší dobu nic nepřidávala. To si se mnou "hráli" ve webnode. Tvrdili, že jsem překročila limit pro vkládání, i když jsem přidala pouze dva články... No, pokud by se to opakovalo, budu to víc řešit. Snad to byl jen takový šotek...

 

A tady tedy jsou nejnovější příspěvky:

1) 03.12.2013 Marshmallow Messages - listopad 2013.

2) 21.12.2013 Velká vědecká předpojatost  https://kryon.webnode.cz/news/velka-vedecka-predpojatost/


 

POZOR!!! Webnode mi opět hlásí, že se blíží překročení limitu pro vkládání. Nevím, jestli ještě letos bude nějaký channeling. Pokud ano a pokud se mi nepodaří to s týmem od webnode dořešit, pak jej vložím na www.posvatnesrdce.cz a sem až v lednu. Ale snad se to podaří "vychytat" dříve.  Jinak pro vás doufám budeme mít již brzy výbornou zprávu, tak nám prosím zůstaňte nakloněni.


 

Přeji vám nádherný zbytek roku 2013.

 


 

 

S láskou,

 

 

M.