Únor 2014

05.02.2014 15:09

 

Zdravím vás, drazí!

 

1) 05.02.2014 - Dnešek je pro mne velmi významným dnem a tak mám pro vás skutečnou hojnost poselství....

Začnu nejprve "resty". Minulý měsíc jsme opět přesáhli limit (díky přátelům se to snad již podařilo vyřešit), takže nejprve dva odkazy z minulého měsíce:

a) Marshmallow Messages za leden 2014

b) Záhadná innate - toto je klasický channeling a obsahuje opět velmi důležité učení pro tuto dobu.

c) Také jste mi psali dotazy na sérii Otázek a odpovědí. Tyto věci jsme měli přeloženy už velmi dlouho (ty "nejnovější" překlady jsou více než rok staré), ale vždycky je nějak přeskočily klasické channelingy. Proto jsem se rozhodla nyní tuto chybu napravit a to i přesto, že v mailech s duchovními poselstvími, které náš koordinátor rozesílá každý týden (i častěji), zatím ještě zveřejněny nebyly. Takže zde jsou otázky a odpovědi s názvem:

 - Člověk - Lidské otázky

 - Jiné civilizace a doby

 - Temné stránky

d) A na závěr další velmi "čerstvé" poselství. Bylo přijato přesně před třemi měsíci a já se rozhodla jej zveřejnit právě dnes i pro to, že pro mne osobně tento den nese poselství dvou sedmiček (posvátné číslo nesoucí číslo dokonalosti, celistvosti a samotného Boha) a číslo 33 (energii Krista). Tento channeling se jmenuje 33 horníků. Týká se události, která na této planetě nemá obdoby - změnila (zvýšila) totiž energii planety pomocí soucitu, který však byl poprvé v historii vygenerován díky události, při které nedošlo k žádné ztrátě na životech. Co na to říct? Snad jen si přát, aby to mohlo už vždy postupovat tímto způsobem... A poděkovat těmto odvážným mužům. Toto poselství obsahuje nejprve mnoho poznámek a pak už následuje krátký, ale velmi silný Kryonův channeling...

 

Tak a to je pro dnešek vše.

 

2) 18.02.2014 - Dnešek zahájím poděkováním a omluvou. Poděkovat bych chtěla jednomu z pravidelných čtenářů, který finančně přispěl na provoz tohoto webu a proto jsem mohla zaplatit větší prostor pro stahování dat a tak snad na nějaký čas odpadne problém s vkládáním příspěvků koncem měsíce. Ještě jednou díky.

Omluvu směřuji k vám všem. Před časem jsme zveřejnili Poslední channeling roku 2013. Kolega ho překládal z MP3 záznamu a byla tam část, která byla na poslech a pochopení velmi náročná a už když jsem dělala korektury, věděla jsem, že to prostě "není ono", ale v tu chvíli to lépe nešlo. No a Lee tento záznam nyní přepsal, tak jsem udělala dodatečnou opravu. Jedná se především o instrukce pro Yaweeho, takže by to nemělo způsobit žádné větší dezinformace, ale i tak... Každopádně teď už jsem to opravila - jedná se o větší část kapitoly "Role DNA v rekalibraci" a poznáte to podle odlišného typu písma (to jsem neovlivnila, prostě to takto program upravil). 

 

3) 18.02.2014 - A ještě jednou. Tentokrát s novým překladem audio záznamu - Zažehnutí zápalky. Možná není "nadupaný" informacemi, ale byla taková úleva to slyšet a pak i překládat. A zároveň velký pocit skutečného smyslu a asi i potvrzení správného směru... ale teď už vám to nebudu kazit, užijte si to sami po svém :-)

 

S láskou,

 

 

 

Marie K.